Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvis den godeste Scott kan gi meg en til film som ligner på Blade Runner så skal jeg virkelig være en lykkelig mann. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Noen her som har sett MI4 enda? Så den i kveld, ganske fet, alt i alt er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har lyst til å bli fornøyd. Hører både fra folk og anmeldere at den er bra. Ser fram til den. Skal se den til uka. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvis du ser bort fra slutten så var det en underholdene affære. Simon Pegg er alltid slager her i gården. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Noen her som har sett MI4 enda? Så den i kveld, ganske fet, alt i alt er jeg fornøyd. Hvis du er glad i Apple-reklamer så jeg forstår jeg at du likte MI4. Endret 28. januar 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg ja merke til det ja, men er ikke så idiot at jeg lar det ødelegge filmen for meg. Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg har merket flere ganger at den skjulte reklamen i filmene ødlegger for opplevelsen da det den ofte blir plassert i sentrum av scenen eller lagt til unødvendige klipp og vinkler og hendelser for å få det med. Skjønner selvfølgelig at det må til for å finansiere mange filmer, men avskyr virkelig når det er for åpenlyst. For eksempel når det bare er et bilde av en mac med eplet midt i utsnittet. Noen andre som opplever det på den måten? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jepp, kjedelig tendens til å å fokusere på logoen til forskjellige produkter. F.eks MI4, veldig viktig å få med seg at man brukte Dell sine servere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 1 år siden : John Barry 10 år siden : Astrid Lindgren RIP...... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Alternativt "Hvordan en redditor som ikke aner hva han snakker om innbiller seg at Hollywood kan stanse piratkopiering." 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Eller han har rett. Si meg, hvorfor er Steam og iTunes suksess? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Fordi det blir tvunget på folk. Og av de fjorten kravene i grafikken oppfyller Steam knapt fem. Endret 30. januar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 knapt? Tror du må telle over en gang til. Faktisk ganske mange av punktene steam kan tilby. Jeg påstår ikke at grafikken er et fasitsvar, men tanken er der og tanken er god. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 En slik tjeneste er uansett ikke uoppnåelig, eller særlig vanskelig å gjøre riktig. Når de kutter ut alle mellomleddene, tenker jeg at de til slutt kan sitte igjen med mer profitt, selv med lavere pris på sluttproduktet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Tanken er god. Men hvem skal kunne ha muligheten til å ta regninga? Det er ikke akkurat gratis å skaffe rettighetene for hver mulige filmer der ute. Endret 30. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Filmselskapene kan lansere sine egne tjenester. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) knapt? Tror du må telle over en gang til. Faktisk ganske mange av punktene steam kan tilby. Alle spill: Billigere enn i butikken: Jevnlige salg: Ingen DRM: Ekstramateriale: / HQ artwork: / Programvare for alle/mange plattformer: Gave-funksjonalitet: Sosial nettverk-integrasjon: Evig eie: Tidlig release: Enklere å kopiere/brenne: Tilfredsstillende å samle: Salg av samlinger: Endret 30. januar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jo, men hvert eneste store filmselskap kommer neppe til å lage egne slike tjenester. Da kan det være et tapsprosjekt, hvis holder tilbake rettigheter for en egen tjeneste. Penger er det som driver, penger er alt. Her i Norge, i Hollywood. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Alle spill: Billigere enn i butikken: Jevnlige salg: Ingen DRM: Ekstramateriale: / HQ artwork: / Programvare for alle/mange plattformer: Gave-funksjonalitet: Sosial nettverk-integrasjon: Evig eie: Tidlig release: Enklere å kopiere/brenne: Tilfredsstillende å samle: Salg av samlinger: Hvorfor utelater du: Programvare for alle/mange plattformer: Linux Windows PlayStation 3 Android iOS Mac Evig eie: Man mister da ikke tilgang til spillene sine i steam? Enklere å kopiere/brenne: Høyreklikk på et spill og kjør en backup. Gir deg en fil av spillet som man kan brenne. Sosial nettverk-integrasjon: Steam Community er jo en gigantisk del av platformen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå