Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

+Evt. Public Enemies

Hadde den med, men fjerna den siden jeg synes den er langt ifra like bra som de andre jeg nevnte. Liker'n godt, dog.

Takk. Skal sjekke dem ut.

Aye. Flere av de nevnte regnes vel som de ultimate bankran filmene, så det burde være noe som faller i smak der. Jeg elsker alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm, prøver å få sett alle filmene i Alien\Predator universet. Har sett disse alle disse,men Er det noen jeg har glemt her?

Alien - 79

Aliens - 86

Alien 3 - 92

Alien Resurrection 97

Predator - 87

Predator 2 - 90

Predators - 10

Alien vs Predator - 04

Alien vs Predator Requiem - 07

Lenke til kommentar

Tror du har glemt AVP2, hvis ikke det er requiem. Der kommer aliens OG predators til en liten amerikansk småby. Det er ikke underground pyramider som de andre. Og vi får det første møte med den elending PredAlien.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Liker ikke å hoppe over filmer i en serie, uansett hvor kjipe de er. Det er en slags OCD. Starter jeg på Halloween 1, MÅ jeg se alle filmene selv om 3-5-6-7 suger balle iflg anmeldere. Jeg ser dem okkesom, liker ikke å gjøre opp mening på ting basert på hva andre synes. Jeg vil lage min egen mening.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du virkelig er lur, så opp elegant over AvP, iallefall den første. Maken til makkverk skal du lete lenge etter.

AvP er bedre enn AvP: Requiem. Som sier mest om hvor dårlig sistnevnte er.

AvP var så dårlig at jeg satt å kjedet meg igjennom hele filmen, AvP: Requiem lo jeg i det minste av et par ganger, men det er på ingen måte noe kvalitetstegn. Filmene over er to filmer som verden godt kunne ha blitt spart for, men merkelig nok så har jeg venner som liker filmene.

Lenke til kommentar

AvP var så dårlig at jeg satt å kjedet meg igjennom hele filmen, AvP: Requiem lo jeg i det minste av et par ganger, men det er på ingen måte noe kvalitetstegn. Filmene over er to filmer som verden godt kunne ha blitt spart for, men merkelig nok så har jeg venner som liker filmene.

Jeg liker AvP på popcornnivået. Requiem var så latterlig at jeg ikke gadd å se den ferdig.

Forøvrig var Predators også ganske håpløs. Hvem caster Topher Grace som baddie?

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig er lur, så opp elegant over AvP, iallefall den første. Maken til makkverk skal du lete lenge etter.

Der er jeg uenig, AVP er desidert mye bedre enn AVP-requiem. Requiem måtte jeg stvinge meg igjennom.

Men uansett, så er spørsmålet mitt fortsatt : Har jeg glemt noen?

Lenke til kommentar

Ikke som jeg kan se. Mye god underholdning er, så det er bare å slå seg den i mørket og kose seg med alien.

Jepp, har sett de alle flere ganger, bare lurer på om det er noen "spinnoffs" eller utgivelser som er ukjente for allmenheten (meg), hehe... Hvis ikke er det bare å smøre seg med et spann tålmodighet og vente på Prometheus :) (Prequel til Alien i hope :) )

Lenke til kommentar

Jepp, har sett de alle flere ganger, bare lurer på om det er noen "spinnoffs" eller utgivelser som er ukjente for allmenheten (meg), hehe... Hvis ikke er det bare å smøre seg med et spann tålmodighet og vente på Prometheus :) (Prequel til Alien i hope :) )

Mye tyder jo på at Prometheus blir en Alien-prequel, og den ser ut til å bli konge. Ridley Scott <3

Sam Raimi?

Bah, ikke nevn det makkverket engang. Den så jeg til og med på kino, det var tortur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...