Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Når Pee Wee Herman ikke klarer det kunstverket, så er det lite håp for resten av oss. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Oscar-nominasjonene blir offentliggjort i morra ca. 15. norsk tid. Gleder meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 I dont. I just, hmm ok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Når er utdelinga? Og vises det på norsk TV i år også? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Natt til mandag 27. februar. Og regner med NRK sender i år og. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 synd at det er natt til mandag. Kan anbefale Shame! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kan anbefale Shame! Har hatt lyst til å se den en god stund nå. Har den kommet ut allerede? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kan anbefale Shame! Har hatt lyst til å se den en god stund nå. Har den kommet ut allerede? jepp! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) BEST PICTURE: War Horse, The Artist, Moneyball, The Descendants, The Tree Of Life, Midnight In Paris, The Help, Hugo, Extremely Loud & Incredibly Close Best Actress: Glenn Close, Viola Davis, Rooney Mara, Meryl Streep, Michelle Williams Best Actor: George Clooney, Gary Oldman, Brad Pitt, Best Director: Alexander Payne, Martin Scorsese, Woody Allen, Terence Malick Best Original Screenplay: The Artist, Bridesmaids, Margin Call, Midnight In Paris Best Animated Film: A Cat In Paris, Chico & Rita, Kung Fu Panda 2, Puss In Boots, Rango FULL LIST COMING Supporting Actor: Kenneth Branagh, Jonah Hill, Nick Nolte, Christopher Plummer, Max Von Sydow Supporting Actress: Berenice Bejo, Jessica Chastain, Melissa McCarthy, Janet McTeer, Octavia Spencer Endret 24. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 http://www.hitfix.com/articles/84th-academy-awards-nominations Full liste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg heier på Hallvar Witzø. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det viktigste nå blir at Transformers: Dark of the Moon ikke kan markedsføre seg som en Oscar-belønnet film. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Litt merkelig å ikke å sett en eneste oscar-film. Har knapt hørt om de som er nominerte. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har i det minste sett Moneyball og er glad for at den er på listen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har bare sett 3 av filmene selv, så må ha gått glipp av litt i år. Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg elsker filmer om bankran. Er det noen her som vet om gode bankran filmer? Har sett "Inside Man" og den var knallbra. Noen fler forslag? Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg elsker filmer om bankran. Er det noen her som vet om gode bankran filmer? Har sett "Inside Man" og den var knallbra. Noen fler forslag? Heat, The Town, The Bank Job, The Italian Job, Thunderbolt and Lightfoot, Bonnie and Clyde, Dog Day Afternoon og Butch Cassidy and the Sundance Kid er alle verdt å se i allefall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg elsker filmer om bankran. Er det noen her som vet om gode bankran filmer? Har sett "Inside Man" og den var knallbra. Noen fler forslag? Heat, The Town, The Bank Job, The Italian Job, Thunderbolt and Lightfoot, Bonnie and Clyde, Dog Day Afternoon og Butch Cassidy and the Sundance Kid er alle verdt å se i allefall. +Evt. Public Enemies Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Takk. Skal sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå