""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trenger ikke, men jeg føler det er greit uansett. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg ville sett Alien så gitt f i å se Aliens. Dessverre så jeg Aliens selv, ekstremt skuffende filmopplevelse. Angående Apocalypse Now. Er jeg den eneste her som synes stort sett hele filmen er dørgende kjedelig? Var så vidt jeg klarte å komme meg igjennom filmen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Aliens er dritkul, og Apocalypse Now er så bra at jeg får litt vondt inni meg. Marlon Brando er latterlig bra i Apocalypse Now, og verdt hele opplevelsen alene. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Aliens er så cheesy at jeg får litt vondt inni meg. 80 talls shoot-em-up. Huff og huff Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Som du ser, alle har forskjellig mening om Aliens. Jeg og Necro syns den er dritkul, andre syns den er dritkjip. Beste er bare å se selv og finne ut 80-talls shootemup med gode effekter klager ikke jeg på. Den er ikke full av CGI som dagens actionfilmer heldigvis. Endret 5. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Enig. Aliens er en middelmådig actionfilm, intet mer. Den første Alien er helt fantastisk, resten er ikke verdt å se. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Nå er heller ikke jeg særlig begeistret for Aliens, men de skal ha ros for sin kreative bruk av Steadicam-riggen. Endret 5. januar 2012 av elevathor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Alien er fantastisk, Aliens er herlig, og Apocalypse Now er noe av det hardeste og deiligste noensinne. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Marlon Brando er latterlig bra i Apocalypse Now, og verdt hele opplevelsen alene. Men rollen ødelegges litt i Redux. Se standard. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Marlon Brando er latterlig bra i Apocalypse Now, og verdt hele opplevelsen alene. Men rollen ødelegges litt i Redux. Se standard. når han leser avisa og det er lyst ute? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ei stund siden jeg har sett den, men ja er vel det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Aliens er en knallfet actionfilm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sigourney Weaver i alien filmene er fantastisk! ordentlig tøff dame. Jævla tøff! Eneren og toeren er såklart best. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=sXGI9suAyBI Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Anbefaler den svenske serien Solsidan så sesong 1. forrige uke den er knall morsom, så bra at kjøpte sesong 2. i dag:-P nå blir det fest i huset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Now that sucked. Ingenting med Vinnie Jones er all bad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Myth busted. Endret 7. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Såg nettopp Real Steel, som passet mitt humør idag veldi bra. Noen som har noe av den typen eg kan sjå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå