SirUstinov Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Apokalypse nå redux eller 1979 versjon? Ingen av dem. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Noen som har sett Hesher? Er den bra? Jeg likte filmen veldig godt, og filmen sitter godt i hodet ennå selv om det er god stund siden jeg så den. Hovedkarakteren Hesher er faktisk basert på avdøde Metallica bassist Cliff Burton. En del Kill 'Em All og Justice låter i filmen, som de har fått tillatelse til å ha med, og ikke minst har de kopiert logoen til Metallica på coveret. Så egentlig filmen pga av casten (liker Portman, Gordon-Levitt og Rainn Wilson godt), men etter filmen så var jeg mest preget over en gripende historie, og jævelskapen karakterene jobber seg igjennom. Guttungen som spiller TJ er også veldig dyktig. Han og Joe Gordon-Levitt som stjeler de største skuespillerprestasjonene i filmen for min del. Piper Laurie og Rainn Wilson er også herlige. Så den i går faktisk, ikke så veldig bra, men helt ok. Ga den 5/10 på imdb Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Apocalypse Now? Episk, episk. Merkelig nok har det blitt en tradisjon at jeg ser den hver påske. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 AN redux, ja Den var visst en time lenger enn jeg trodde, så det ble litt sent hehe. Men herregud så episk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Når man ser Redux-versjonen skjønner man egentlig hvorfor "ikke-redux" versjonen er som den er. Scenene fra det fransk-kolonialske huset i jungelen er egentlig drit kjedelige. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Scenene i huset er en fin pause på en intens film. Ser Redux over den ander versjonen any day. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så nettopp Moneyball. Fantastisk bra film synes jeg, så trailer på kino da jeg så Sherlock Holmes, og er nok en av mine favorittfilmer nå. Anbefales på det sterkeste. Jeg vet det er egne tråder for anbefalinger, men etter å ha sett Moneyball vil jeg gjerne se filmer som er relativt like. Med like filmer mener jeg gjerne basert på sanne historier, mye god dialog og bra story. Andre filmer jeg ser på som relativt like Moneyball, som passer i samme kateogri og som jeg også liker, er American Gangster, Remember The Titans og Charlie Wilsons War. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Helt enig med Badsmile, men nå er Apocalypse Now min favoritt film så jo mer jo bedre. Skaffet nettopp full disclosure blu-ray edition så jeg gleder meg til å nyte alt som er på den om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=zZ6JLCMbWoU&feature=g-u&context=G29e7624FUAAAAAAAdAA Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Bør man ha sett Alien før man ser Aliens? Hvis ikke, så står det mellom Aliens eller Once Upon a Time in the West ikveld. Klarer ikke velge. Endret 5. januar 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) wOnce Upon a Time in the West du MÅ se alien først. ved nermere ettertanke husker jeg ikke om det er så viktig å ha sett alien først, men det anbefales. Endret 5. januar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ok, men da går jeg for den. Plukka Aliens med meg fra Elkjøp på impuls igår så får heller bestille Alien før jeg ser den! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 det er det lureste! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) I min mening er Alien og Aliens to vidt forskjellige filmer. Enern er mere horror med et enslig monster som stalker gangene (og luftkanalene) til Nostromo, mens skipets besetning forsvinner en etter en. Toern er Cameron-action med barske elitesoldater som lirer av seg enda barskere oneliners konstant, masse skyting, haugevis av hylende syreblødende monstre, og mindre skummelt. Syns ikke du trenger å se enern før toern. Det er få referanser mellom de to filmene. Endret 5. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå