Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde selv ett gjensyn med The Dirty Dozen i dag, og makan til underholdene krigsfilm skal man lete lenge etter :love:

8599648[/snapback]

 

Donald Sutherland er dritrå i den. Spesielt da han skal leke slik general/løytnant elno ovenfor de jævlig bra trente troppene. :!: De lo jeg godt.

8602871[/snapback]

Hah, ja, fantastisk scene det der :wee:

Lenke til kommentar
Forresten: Sideways, glimrende film. Og jeg som hater rødvin. Noen som har noen forslag til andre muntre dramafilmer som den der? Jeg har sett Little Miss Sunshine, hvis noen hadde tenkt å foreslå den.

8600275[/snapback]

Man kan si Garden State, men den er litt mer melankolsk og med litt mer underfundig tror jeg. Den likner litt i allfall, men jeg kommer ikke på andre. Tror uansett at de fleste burde se Garden State.

8602231[/snapback]

 

Ja, har sett den og. Litt mer deppa stemning i Garden State, men fortsatt en flott film med et herlig soundtrack.

Lenke til kommentar

Specs for superutgaven av Blade Runner (i hvert fall i Australia) ser ut til å være sluppet, release 26. september:

Disc 1 - The Final Cut (2007):

 

    * Ridley Scott's definitive new version of his science-fiction masterpiece includes added & extended scenes, added lines and new and cleaner special effects.

 

 

Disc 2 - 3 Complete Film Versions:

 

    * ’82 U.S. Theatrical version

    * ’82 International Theatrical version

    * ’92 Director’s Cut

 

 

Disc 3 - “Dangerous Days: Making Blade Runner” Documentary

 

    * Newly created documentary: Through interviews with the cast and crew, critics and colleagues, this feature-length documentary provides a mainstream-friendly yet meaningful in-depth look at Blade Runner’s literary genesis, its challenging production and controversial legacy. When all is said and done, this will be the definitive documentary on the film.

 

 

Disc 4 – Enhanced Content Bonus: (TBC)

 

    * INCEPTION - Featurettes and galleries devoted to Philip K. Dick, the birth of Cyberpunk and adapting the novel Do Androids Dream of Electric Sheep.

    * PRE-PRODUCTION - Featurettes and galleries devoted to script development, conceptual design and abandoned sequences.

    * PRODUCTION - Featurettes and galleries devoted to principal photography and locations.

    * POST-PRODUCTION - Featurettes and galleries devoted to deleted scenes, music and visual effects.

    * RELEASE - Featurettes and galleries devoted to marketing and reaction including Trailers, TV Spots and Promotional Featurettes

    * LEGACY - Featurettes and galleries devoted to the film’s resurrection and impact.

 

 

Disc 5 - Work Print Version & Enhanced Content:

 

    * Including the rarely seen Work Print version and potentially the 52 min.

    * Channel Four (UK) documentary which was the first serious documentary created for the film.

 

Special Features:

 

    * Blade Runner Brief Case packaging with handle

    * Digi-Package with Foil Enhanced and Embossed Slipcase (5 Discs)

    * Lenticular motion image from the original feature

    * Collectible Model Spinner

    * Collectible Origami Unicorn

    * Collection of photographs from film

    * Letter from Ridley Scott

:dribble::love::dribble:

Da gjenstår det bare å se om HD DVD-utgivelsen er identisk i innhold, eller om man (Njål) må ha begge. :hmm:

Lenke til kommentar
Snip...

8612651[/snapback]

 

Du kunne jo ha lagt ut bildene også :)

 

 

 

Den ser litt må ha ut, er det mulig å håpe at det samme skjer med HD DVD utgivelsen der nede :hmm:

 

Edit:

 

Bare et lite problem med den der: Due to size constraints on international shipping, we are regrettably unable to fulfill overseas orders for this item.

 

Får håpe at den kommer sånn i Europa også...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...