:---{D Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har på følelsen at Little Miss Sunshine ligner på Napoleon Dynamite.. Stemmer dette? Har ikke sett førstnevnte. 8602092[/snapback] Hvor har du fått det fra? De ligner da ikke. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hadde selv ett gjensyn med The Dirty Dozen i dag, og makan til underholdene krigsfilm skal man lete lenge etter 8599648[/snapback] Donald Sutherland er dritrå i den. Spesielt da han skal leke slik general/løytnant elno ovenfor de jævlig bra trente troppene. :!: De lo jeg godt. 8602871[/snapback] Hah, ja, fantastisk scene det der Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Forresten: Sideways, glimrende film. Og jeg som hater rødvin. Noen som har noen forslag til andre muntre dramafilmer som den der? Jeg har sett Little Miss Sunshine, hvis noen hadde tenkt å foreslå den. 8600275[/snapback] Man kan si Garden State, men den er litt mer melankolsk og med litt mer underfundig tror jeg. Den likner litt i allfall, men jeg kommer ikke på andre. Tror uansett at de fleste burde se Garden State. 8602231[/snapback] Ja, har sett den og. Litt mer deppa stemning i Garden State, men fortsatt en flott film med et herlig soundtrack. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sikkert bare jeg som er treig i oppfattelsen.. Fant akuratt ut at det er Matt Damon som synger i starten av Eurotrip.. :!: Ganske stiligt ass.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 The Non-Definitive Guide to Character Actors. Veldig artig, og veldig lang artikkel med "profiler" av forskjellige kjente karakterskuespillere. Mange kjente fjes, mange mindre kjente. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sikkert bare jeg som er treig i oppfattelsen..Fant akuratt ut at det er Matt Damon som synger i starten av Eurotrip.. :!: Ganske stiligt ass.. 8606777[/snapback] Da er det ikke bare du som er treig i oppfattelsen Men uansett, stilig. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Specs for superutgaven av Blade Runner (i hvert fall i Australia) ser ut til å være sluppet, release 26. september: Disc 1 - The Final Cut (2007): * Ridley Scott's definitive new version of his science-fiction masterpiece includes added & extended scenes, added lines and new and cleaner special effects. Disc 2 - 3 Complete Film Versions: * ’82 U.S. Theatrical version * ’82 International Theatrical version * ’92 Director’s Cut Disc 3 - “Dangerous Days: Making Blade Runner” Documentary * Newly created documentary: Through interviews with the cast and crew, critics and colleagues, this feature-length documentary provides a mainstream-friendly yet meaningful in-depth look at Blade Runner’s literary genesis, its challenging production and controversial legacy. When all is said and done, this will be the definitive documentary on the film. Disc 4 – Enhanced Content Bonus: (TBC) * INCEPTION - Featurettes and galleries devoted to Philip K. Dick, the birth of Cyberpunk and adapting the novel Do Androids Dream of Electric Sheep. * PRE-PRODUCTION - Featurettes and galleries devoted to script development, conceptual design and abandoned sequences. * PRODUCTION - Featurettes and galleries devoted to principal photography and locations. * POST-PRODUCTION - Featurettes and galleries devoted to deleted scenes, music and visual effects. * RELEASE - Featurettes and galleries devoted to marketing and reaction including Trailers, TV Spots and Promotional Featurettes * LEGACY - Featurettes and galleries devoted to the film’s resurrection and impact. Disc 5 - Work Print Version & Enhanced Content: * Including the rarely seen Work Print version and potentially the 52 min. * Channel Four (UK) documentary which was the first serious documentary created for the film. Special Features: * Blade Runner Brief Case packaging with handle * Digi-Package with Foil Enhanced and Embossed Slipcase (5 Discs) * Lenticular motion image from the original feature * Collectible Model Spinner * Collectible Origami Unicorn * Collection of photographs from film * Letter from Ridley Scott Da gjenstår det bare å se om HD DVD-utgivelsen er identisk i innhold, eller om man (Njål) må ha begge. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Denne skal jeg ha, TVERT! Vi fikk jo vite om denne utgaven for lenge siden, men nå når innholdet ble annonsert, kan jeg ikke hjelpe for at jeg føler meg litt svimmel. Det der blir en deilig utgivelse. Pure Scott. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Snip... 8612651[/snapback] Du kunne jo ha lagt ut bildene også Den ser litt må ha ut, er det mulig å håpe at det samme skjer med HD DVD utgivelsen der nede Edit: Bare et lite problem med den der: Due to size constraints on international shipping, we are regrettably unable to fulfill overseas orders for this item. Får håpe at den kommer sånn i Europa også... Endret 14. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 James Bond, gå og legg deg med din pussy-kasse. Denne var bare.... WOW! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 LarsP har vel satt seg på flyet nedover til Australia alt for å stå først i køen for den utgivelsen der :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Heh, ja. Flaks å få en sånn utgave av favorittfilmen sin. 1000kr er jo heller ingen ting for noe sånt. Bare en film, men likevel. Kunne gjerne betalt MYE mer for denne enn den Bond-case'n ja. Den bør komme til statene/Europa. Absolutt must. OMFG så fin den er. Kommer ikke over det. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hva heter det diktet han homsen leser i "4 byllup og en gravferd"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Funeral Blues? 8613984[/snapback] Var nok den ja... Tusen takk Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) jeg så "Tenacious D in The Pick of Destiny" i dag, konge film! Det er den beste komedien jeg har sett på lenge. Endret 14. mai 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Å nei og nei. Bankkontoen min. :-(((( SATAN FOR EN UTGIVELSE. Noen ta en Voigt-Kampf på meg, jeg tror pupillene mine er borte. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som har anbefaling til en litt ukjent, nyere Sci-Fi (type 1990+)? Venter i spenning på 28 weeks later, har lyst på litt sci-fi kick. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Event Horizon, Children of Men, Sunshine, The Fountain. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sett alle unntatt Sunshine, den er på todo-lista ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå