Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei sorry. Den går jeg ikke med på Mac. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 "Ingenting er som en folkelig referanse for å løse opp stemningen." - Oleksiy Onyschenko, ukrainsk poet kjent fra filmen Ukrainskyi Tyzhden. Du glemte sitatet "Ingenting er som å stjele vitser fra Twitter, og presentere dem som dine egne". 8 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Dette var pinlig. Jeg trodde ingen av dere var en av de 13000 følgere hans på twitter. FAEN ASS. Jeg stjeler tweets, shit is going down. Endret 12. desember 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Batman er er en tølper, alle de livene joker tar etter batman har ikke drept han for 10ende gang, er på batman, han kunne stoppet dem fra å dø, men han gjorde det ikke, han er da like skylding i deres død som jokeren selv. Ok. Enhver person som har fakket en kriminell som senere rømmer og begår ny kriminalitet, er nå like skyldig i den kriminaliteten siden han valgte å bruke håndjern fremfor drap. Dette er så mye logisk kortslutning at det er fare for at universet slukner. Det er forunderlig at vi mennesker makter å komme opp med slikt og samtidig være i stand til å knyte skolissene. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det ikke Gunfreak som tidligere har sagt at han troller mye? Regner med at dette er trolling. må jo være det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Uavhengig av intensjon, det er argument som ikke er uvanlig. Det er også berørt i Batman-universet, hvor Bruce Wayne reflekterer over nettopp dette. Det er legitimt å stille denne tesen, men den burde nå være forholdsvis enkel å avvise fordi den ikke henger på greip Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Batman er er en tølper, alle de livene joker tar etter batman har ikke drept han for 10ende gang, er på batman, han kunne stoppet dem fra å dø, men han gjorde det ikke, han er da like skylding i deres død som jokeren selv. Ok. Enhver person som har fakket en kriminell som senere rømmer og begår ny kriminalitet, er nå like skyldig i den kriminaliteten siden han valgte å bruke håndjern fremfor drap. Dette er så mye logisk kortslutning at det er fare for at universet slukner. Det er forunderlig at vi mennesker makter å komme opp med slikt og samtidig være i stand til å knyte skolissene. Vi snakker ikke om 1 eller 2 ganger, hvor mange ganger har jokeren rømt i hver batman versjon, sikkert 10-15 ganger minst. Når man arresterer han for tolvte gang, bør man tenke på at det kanskje er bedre og ta han bak skjulet og putte to i bakhode. Endret 12. desember 2011 av Gunfreak Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Hoi, fffffff... wat, jeg får ikke til youtube Endret 12. desember 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IyaFEBI_L24 Sånn. Som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tøft. Bad Boys 3 i tillegg nå så kan Big Will ta ut tidlig pensjon. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nice. Den så jo artig ut. Bad Boys 3 burde også bli fett, ingenting er jo som litt overdreven action. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Savner sånne filmer som Bad Boys. Har det egentlig vært noe særlig slike filmer de siste åra som er litt like Bad Boys? Eneste jeg kommer på er den filmen med Bruce Willis og Tracy Morgan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Han tar nok ikke pensjon. Grunnen til at sånne folk er det de er, er fordi de er arbeidsnarkomaner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=bSX2oxLdcWA&feature=g-u G.I Joe uten Marlon Wayans? Kan bli bra. Endret 13. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Så i det minste rå ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Har jævlig troa på G.I. Joe 2: Retaliation. Den første er så mongo og kjip at den blir bra, samt at den har Byung-hun Lee. G.I. Joe 2: Retaliation har Byung-hun Lee(), Bruce Willis og Dwayne Johnson. Ser ikke hvordan det ikke kan bli stor og hjernedød underholdning. Edit: Også smilet til Dwayne i starten der da. Mmmmhmhm! Endret 13. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Han tar nok ikke pensjon. Grunnen til at sånne folk er det de er, er fordi de er arbeidsnarkomaner. Kanskje de også, hold deg fast, liker det de driver med? Veldig mange skuespillere har nok til å pensjonere seg når de bikker 30, men det går faktisk an å like jobben sin som skuespiller og vil jeg tro. Og om folk først skal grave i livet ditt og du er "kjendis", får man vel gjøre det beste ut av det og bli stinnrik. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Påstand: arbeidsnarkomane kan også like det de holder på med... Angående MiB3. Trodde faktisk ikke jeg kom til å skrive dette før jeg så traileren: men den så faktisk ikke så ille ut! Endret 13. desember 2011 av blured Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Willy Smith, jobber så mye fordi livet hjeme er så ille, kona hans misshandler han skjønner dere, hun slå han og sparker han, derfor jobber han så mye at han slipper å være hjeme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Når man arresterer han for tolvte gang, bør man tenke på at det kanskje er bedre og ta han bak skjulet og putte to i bakhode. Han tenker på det, men gjør det ikke. Det er hva som definerer forskjellen på han og de han jakter på. Han smaker på hevn og den enkle løsning titt og ofte, forsyner seg ikke. Det er valget han tar. Han er nok ingen handlingsutilitarist. Følger man et ideal, handler det ikke nødvendigvis til syvende og sist om konsekvenser. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå