Hyperio Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hehe. Kom opp med mange teorier om noe kriminelt nå. Skal la de ligge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kortfilmen er langt på vei å se på som en prolog til, eller første delen av, The Darjeeling Limited. Wes Anderson har regien på kortfilmen også, og den har Jason Schwartzman og en naken Natalie Portman i de ledende rollene. Fixed. Man må få med seg de viktige detaljene. Naken som i full frontal nudity uten body double med nipples og hele pakka? Eller "naken bakfra og nesten sideboob"-naken som i den strippefilmen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bah..det er jo bare liksom-naken 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nja, hvis dere har litt kjennskap til Natalie Portman så vet dere at hun ikke vil gjøre full frontal med det første. Synes heller ikke hun ser så bra ut som hun normalt gjør i den kortfilmen. For tynn, og selv om kun kler kort hår bedre enn mange andre, så mener jeg at hun ser mye bedre ut i filmer som Your Highness, Brothers, Hesher, Thor, Love and Other Impossible Pursuits etc. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Huff! Denne filmen skal jeg i hvert fall ikke se. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er så tragisk hvordan det talentløse greiene har blitt så populært. Se heller Saturday Night Live enn det tøvet. Steve Buscemi som vert i helga var awsome, men synd hvordan han ikke kom så mye i hovedfokus. Må få sett Trees Lounge snart. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Huff! Denne filmen skal jeg i hvert fall ikke se. Det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som kjøper inn i alt det tullet der. Virker sånn enkelte ganger, at absolutt alle ser på det søppelet der. Gleder meg til traileren til Hansel and Gretel: Whitch Hunters kommer ut. Skal være denne uka ifølge Entertainment Weekly. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Utrolig merkelig med Tommy Wirkola involvert i samme produksjon som Jeremy Renner. Men igjen, ikke lenge siden Renner drev med TV-serier og. http://www.youtube.com/watch?v=8I5_kT6MBAY Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Huff! Denne filmen skal jeg i hvert fall ikke se. Etter Bård TJ og Harald Eia dominerte sjangeren har det vært et vakuum i humornorge som disse har utnyttet. De er blottet for kvalitet, men de er bare de eneste som er. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fatter enda ikke hvorfor disse to er så populære i Norge. Gi meg en krukke med sukker, og litt sminke, så hadde jeg sikkert vært minst like morsom. For ikke å snakke om de umåtelig dårlige "russe-revy verdige" Varg Veum sketsjene deres. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Etter jeg har begynt å male romere, kunne jeg ønske at noen lagde en sikkelig krigs film om de puniske kriger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Når jeg var barn ønska jeg at det kom en "ekte" Pokemon-film... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som vet hvor det ble av brukeren Dorian Gray? Han var ganske aktiv i filmdelen. og montages. og wh1te, LarsP, Cun, Hr. Jenssen.. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Cun er i hvert fall skribent her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hehe. "Utdannelse: Mastergrad i filmvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet." Utdanner seg for tiden til å bli fysioterapeut ved Høgskolen i Sør-Trøndelag." Sa jo at denne filmvitenskap-utdanningen aldri kom noen vei. Men hører folk? Neida. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Filmvitenskap har jeg utrolig lyst til å gå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 For så å videreutdanne deg som sykepleier for å faktisk få en lønnet jobb etterpå? 4 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Går jo ann å ta et årstudium da. Så får man i alle fall smakt på faget utenom å "kaste vekk" fem år av livet på en utdanning man ikke får seg jobb med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå