Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortfilmen er langt på vei å se på som en prolog til, eller første delen av, The Darjeeling Limited. Wes Anderson har regien på kortfilmen også, og den har Jason Schwartzman og en naken Natalie Portman i de ledende rollene.

Fixed. :dremel:

Man må få med seg de viktige detaljene.

Naken som i full frontal nudity uten body double med nipples og hele pakka? Eller "naken bakfra og nesten sideboob"-naken som i den strippefilmen?

Lenke til kommentar

Nja, hvis dere har litt kjennskap til Natalie Portman så vet dere at hun ikke vil gjøre full frontal med det første. Synes heller ikke hun ser så bra ut som hun normalt gjør i den kortfilmen. For tynn, og selv om kun kler kort hår bedre enn mange andre, så mener jeg at hun ser mye bedre ut i filmer som Your Highness, Brothers, Hesher, Thor, Love and Other Impossible Pursuits etc.

Lenke til kommentar

Huff! Denne filmen skal jeg i hvert fall ikke se.

Det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som kjøper inn i alt det tullet der. Virker sånn enkelte ganger, at absolutt alle ser på det søppelet der.

Gleder meg til traileren til Hansel and Gretel: Whitch Hunters kommer ut. Skal være denne uka ifølge Entertainment Weekly.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe.

"Utdannelse:

Mastergrad i filmvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet."

Utdanner seg for tiden til å bli fysioterapeut ved Høgskolen i Sør-Trøndelag."

Sa jo at denne filmvitenskap-utdanningen aldri kom noen vei. Men hører folk? Neida.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...