Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en trailer for en film for ca ett halvt år siden, men nå hverken husker jeg hva filmen heter eller hvem som spillte i den.

 

Det jeg husker er noen mennesker med våpen som går rundt på en planet og når de ser opp på himmelen så ser de flere store planeter som svever der oppe.

 

Noen som kan tenke seg hvilken Sci fi film dette kan være? filmen er helt ny, eller ikke kommt ut ennda regner jeg med.

Lenke til kommentar

Noen andre en meg som digga RedLetterMedia sine

? Og som har følgt med på andre ting de har laget som Half in the Bag serien og deres andre anmeldelser?

 

 

Antar de fleste kjenner til disse folka, så jeg vil anbefale dere å sjekke ut alt annet de har gjort. Og det inkluderer faktisk filmen Feeding Frenzy også, selv om traileren ser helt jævlig ut. Selv la jeg tilfeldigvis merke til at den ble streama for litt siden, og fikk sett en del. Kjøpte den etterpå fordi... Den har faktisk veldig mye sjarm, er morsom og underholdene til tross for sin overdrevne latterlighet. Men tror det er ganske viktig å se anmeldelsene og Half in the Bag først. Slik at man er litt vant med folka og humoren deres først :)

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Blitt invitert til å intervjue Jeremy Irons, i forbindelse med The Borgias-serien. Motiverer selvfølgelig til å se litt Jeremy Irons-filmer i helgen.

 

Noen andre enn de mer kjente (Lion King, Reversal of Fortune, Die Hard With A Vengeance, Lolita og Kingdom of Heaven, The Man in the Iron Mask)?

 

Dead Ringers har jeg ikke sett, som jeg må prøve å få tak i, ei heller de to nye Appaloosa og Margin Call (vet ikke om denne kommer på kino her til lands).

Lenke til kommentar

Blitt invitert til å intervjue Jeremy Irons, i forbindelse med The Borgias-serien. Motiverer selvfølgelig til å se litt Jeremy Irons-filmer i helgen.

 

Noen andre enn de mer kjente (Lion King, Reversal of Fortune, Die Hard With A Vengeance, Lolita og Kingdom of Heaven, The Man in the Iron Mask)?

 

Dead Ringers har jeg ikke sett, som jeg må prøve å få tak i, ei heller de to nye Appaloosa og Margin Call (vet ikke om denne kommer på kino her til lands).

Eneste annet jeg kan komme på er The Mission. Aldri sett den selv, men hørt på soundtracket ca. 100000 ganger.

Lenke til kommentar

Blitt invitert til å intervjue Jeremy Irons, i forbindelse med The Borgias-serien. Motiverer selvfølgelig til å se litt Jeremy Irons-filmer i helgen.

 

Noen andre enn de mer kjente (Lion King, Reversal of Fortune, Die Hard With A Vengeance, Lolita og Kingdom of Heaven, The Man in the Iron Mask)?

Damage. Den enormt bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...