thesinner Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg fant den ikke. Link? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som har peiling på Sør-Koreansk film her? Hvorfor utelate Nord-Korea? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hvorfor inkludere Nord-Korea? Såvidt jeg vet er nord-koreansk film veldig lite tilgjengelig. Endret 3. november 2011 av Inxs Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fordi nord-koreansk film er mye bedre enn den de lager sør for grensen. http://www.youtube.com/watch?v=hq-vkwlMa2Q Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ah, Taekwon-do. Digger det. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har ikke hørt mye om Hollywood-remaken av Akira, men snappet opp en artikkel på twitter i kveld. Det står at de skal presse den ned i PG-13 og at den satt til "New Manhattan"! Hvor ble det av Neo-Tokyo? Hvordan kan det vise noe som helst respekt eller hyllest til originalen? Skal en Akira-remake være noe tess må den bli mørk, dyster og voldelig... Selv om jeg ikke er noen utpreget Akira-fan, skjønner jeg ikke hvorfor Hollywood må ødelegge så mye av en anime-klassiker. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Det er vel politisk ukorrekt å ødelegge Tokyo etter jordskjelvene i år. For øvrig betyr ikke "remake" scene-for-scene klone heller. Endret 4. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som har sett eller hørt om 50/50? Trailer. Den kommer på kino neste fredag, er litt overrasket over at jeg aldri har hørt om den før nå :s Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som har sett eller hørt om 50/50? Trailer. Den kommer på kino neste fredag, er litt overrasket over at jeg aldri har hørt om den før nå :s Joda, Seth Rogan snakket om filmen på Conan 28.09 når han viste bear tegningen sine, Advarsel sexy bilder! han sier filmen er basert på en sann historie fra livet hans. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Løst basert på livet til manusforfatteren, ikke Rogan. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Løst basert på livet til manusforfatteren, ikke Rogan. Rogan er bestevenn med manusforfatteren. Så jo er fra livet hans også. In the movie, Kyle says he’s going to throw up when Adam tells him he has cancer. How close is that to your reaction, Seth, when Will told you? SethRogan: Well, I was actually on the toilet taking a [bleep] at the moment Will told me he had cancer in real life.... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 LOL @ sexybilder. Virker litt morsom hvertfall, er vi heldige er den litt original i forhold til kreft-tematikken også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hey, vår kjære lille Karate Kid har 50-års dag idag! Happy Birthday mr Macchio! Faen han ser jo klin lik ut som han gjorde i 1984. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 ElvisTCB kommer til å begå seppuku for å ha missa den der. 5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 ElvisTCB kommer til å begå seppuku for å ha missa den der. That shit'll go viral. Skal se Dog Day Afternoon i kveld. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da har det blitt annonsert at Eddie Murphy har trekt seg som vert for Oscar. Dette etter at akademiet fjernet produsenten, som og skaffa Eddie Murphy. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Akkurat sett Being There med Peter Sellers. Vanvittig bra film. Kan ikke komme på en eneste ting som ikke var bra gjennomført. 6/6 fra meg ihvertfall. Sjelden jeg ser film jeg tenker det om. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Og da blir det Billy Crystal som overtar jobben som vert for Oscar. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Konge. Fra skuffelse til lettelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå