Alliha Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mars Attacks på Viasat4 nu! Fuck yea. DÅÅÅÅÅRLIG https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374510&p=18284366&st=0entry18284366 Blasfemi! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Scorsese lukter på mulighetene til å regisere en filmatisering av Nesbø's "Snømannen". Kan bli litt interesangt, men, personelig vil jeg heller at den skal regiseres og lages i Norge. Hollywoodifiseringen har en tendens til å ødelegge mer enn det gjør godt. Ja, alt som har kommet ut fra Hollywood er jo bare søppel og Scorsese er jo kanskje den verste av alle regissører! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Inb4 Scorsese er "uhollywoddsk". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Scorsese lukter på mulighetene til å regisere en filmatisering av Nesbø's "Snømannen". Kan bli litt interesangt, men, personelig vil jeg heller at den skal regiseres og lages i Norge. Hollywoodifiseringen har en tendens til å ødelegge mer enn det gjør godt. Hmm.. Som regel liker jeg boka bedre enn filmen, men hvis Snømannen blir film kan det bli unntaket. Nesbø har en tendens til å ødelegge potensielt gode historier med uengasjert språk, så for meg skal det ikke mye til for at filmen skal bli bedre. Historien i seg selv er jo spennende! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Scorsese lukter på mulighetene til å regisere en filmatisering av Nesbø's "Snømannen". Kan bli litt interesangt, men, personelig vil jeg heller at den skal regiseres og lages i Norge. Hollywoodifiseringen har en tendens til å ødelegge mer enn det gjør godt. Ja, alt som har kommet ut fra Hollywood er jo bare søppel og Scorsese er jo kanskje den verste av alle regissører! Har ikke sagt at alt som kommer fra Hollywood er søppel ei heller disse Scorsese, men det er ikke å legge under en stol at Hollywood har en stor tendens til å kludre til filmatiseringer av bøker. En mildt sagt horribel filmatisering (uavhengig av hvordan kildematerialet er) er Eragon. "The three musketeers" ano 2011 er vel enda et fint eksempel på hvordan det ikke skal gjøres. Men så har man og gode eksempler som f.eks "Lord of the Rings" som er en knallbra filmatisering, og Scorsese gjorde en god jobb med Shutter Island filmatiseringen. Hvis Scorsese før gjøre sitt og får de rette skuespillerne er potensialet fult mulig. Men man har lov å være litt skeptisk og. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Blubberella virker jo som en fantastisk film! Det er den også. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har akkurat sett Hobo with a shotgun, å jeg elsket den! Jeg har altid vært fan av grindehouse filmene å denne falt i smak for min del ihvertfall. Hvis du er fan av blod, gørr og andre sinnsyke ting er dette en film jeg vil anbefalle. Traileren for de som ikke har sett den: Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Stuntmann drept under Hollywood-innspilling Går hardt for seg på innspillingen av The Expendables 2. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hobo with a shotgun skal eg snart få sett, gler meg veldig mykje. Såg traileren og falt pladask. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hobo with a shotgun skal eg snart få sett, gler meg veldig mykje. Såg traileren og falt pladask. Latterlig kul film! Rutger Hauer er så jævlig tøff at jeg blir våt i øynene. For en mann! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nettopp tilbake i fra Tintin. Elsket den. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Mars Attacks på Viasat4 nu! Fuck yea. DÅÅÅÅÅRLIG http://www.diskusjon... Blasfemi! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Stuntmann drept under Hollywood-innspilling Går hardt for seg på innspillingen av The Expendables 2. Det gir vel filmtittelen en ny mening... 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Stuntmenn er jo expendable, så. Bare å dra en ny opp av hatten. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvilken film er dette? 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må være noe bollywood-greier. 1 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Singham Endret 29. oktober 2011 av Merk. 1 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hahah, må visst sjekke synet mitt igjen. I starten syntes jeg han lignet på Brad Pitt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hahah, må visst sjekke synet mitt igjen. I starten syntes jeg han lignet på Brad Pitt. They all look the same to you eh. Jævla rasist Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Pittern ser ut som en inder med trailerbart? Tror du må sjekke synet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå