Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Seagal viser alltid en myk side i filmene også, han har alltid vokst opp i nabolaget han skal "redde" og viser respekt selv for foreldrene til badguyen i Out for Justice, han besøker dem og forteller høflig at de sikkert skjønner han MÅ fakke sønnen deres fordi han er blitt en menace to society..og de griner litt og han trøster dem osv, "you've been like parents to me since i was a kid" etc. Og han går innom barer og andre steder og sier sånn "Eyyyyyyyyyy Nico, how's that leg", liksom kjenner alle i strøket.

Og i Under Siege blir han en slags snill, men tøff storebror for playboy-berta Eleniak nesten umiddelbart. Aldri snakk om noe seksuellt begjær selv om han ser henne toppløs første gang han ser henne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bare jeg som har vært uheldig ift. hvilke filmer jeg har sett av han i guess :p Skal ta en titt på de som er nevnt over.

You're in luck, Kapring på åpent hav vises ikveld på Nrk3. Verdt en titt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe.

Btw Uwe Boll's nye film In the name of the King 2(fordi Itnoftk1 var sååå bra) har fått handling og hovedrolleinnhaver. Nemmelig Dolph Lundgren.

Handlingen:'' Uwe Boll has confirmed that the film will have a time travel story where Dolph Lundgren will play a former military officer who is attacked by ninjas and sent through a time vortex where he gets stuck in medieval times. Boll has also gone on to confirm that a dragon will be included in the film.''

God jul sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Scorsese lukter på mulighetene til å regisere en filmatisering av Nesbø's "Snømannen". Kan bli litt interesangt, men, personelig vil jeg heller at den skal regiseres og lages i Norge. Hollywoodifiseringen har en tendens til å ødelegge mer enn det gjør godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...