Dotten Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Godt initiativt, selv om jeg frykter endel pirater tenker "hva, må man betale for film?" Bare til å sende meg tips om slike ting, slik at vi kan gi det litt mer PR (Facebook, twitter osv) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Godt initiativt, selv om jeg frykter endel pirater tenker "hva, må man betale for film?" Bare til å sende meg tips om slike ting, slik at vi kan gi det litt mer PR (Facebook, twitter osv) Ja, det virker som om få har lyst å delta (pirater er nok vanemennesker). Hadde jeg gitt vekk filmene jeg ikke trenger på loddtrekning hadde nok flere meldt seg på. Men på den annen side, nå føles det mye bedre å gi noe til noen som har gjort en innsats for å vinne, og ikke bare tilfeldig flaks. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Godt initiativt, selv om jeg frykter endel pirater tenker "hva, må man betale for film?" Bare til å sende meg tips om slike ting, slik at vi kan gi det litt mer PR (Facebook, twitter osv) Ja, det virker som om få har lyst å delta (pirater er nok vanemennesker). Hadde jeg gitt vekk filmene jeg ikke trenger på loddtrekning hadde nok flere meldt seg på. Men på den annen side, nå føles det mye bedre å gi noe til noen som har gjort en innsats for å vinne, og ikke bare tilfeldig flaks. But but Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Observerte denne igårkveld. Lættis http://www.youtube.com/watch?v=clvJ2EherCs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Alle vet vel at Seagal egentlig er en koseklump privat. Men du kødder FAEN ikke med bikkja hans Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har aldri sett Steven Seagal i en eneste bra film, noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja. Steven Seagal er küng! 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Nok Seagal, la oss heller snakke om tidenes beste skuespiller; http://www.youtube.com/watch?v=L-6ugLM3ARw 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Seagal gjør sin greie, han blir typecastet som "sinna politi, men snill på innsiden" eller "eks-US Navy Seals/Marine/whatever som dumper oppi en situasjon bare han kan fikse". Under Siege (Kapring på Åpent Hav) kan jeg lett se om og om igjen. Mye pga en herlig gal rolletolkning av Tommy Lee Jones som badguyen som kaprer et helt hangarskip. Gary Busey er også strålende ond. Og puppene til Erika Eleniak (som var SÅ awesome babe på den tiden, OG i Baywatch). Og Seagal som kokken/eks-SEAL Casey Ryback (etternavnet bruker han i flere filmer) som tilfeldigvis er på jobb når det skjer og må redde hele skipet alene. Man vet hva man får med Seagal. Dum action og litt kosebamse og masse italiensk-amerikansk aksent. Out For Justice (1990) er også en godfilm som ofte vises på nattestid på TVN eller TV3. Her skal hardboiled-purk Seagal rydde opp i nabolaget fordi en narkoliga har etablert seg og truer ungdomsmiljøet. Mange neser knuses, baller sparkes i stykker, Seagal er bestis med alle i nabolaget og skudd fyres av. Og igjen en herlig badguy som har så stor respekt for Seagal sin karakter at han går på en flere døgn lang rampage av fyll og vold og drap bare fordi han VET han er ferdig når Seagal finner ham uansett. Endret 20. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja. Steven Seagal er küng! Indeed, min favoritt kampsport-skuespiller, uten tvil. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bare jeg som har vært uheldig ift. hvilke filmer jeg har sett av han i guess Skal ta en titt på de som er nevnt over. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spørs nok hva du forventer. Er du ute etter noe småmongo og lett, men badass action så har Steven Seagal mye kult å by på. Mye ræva skuespill og mange dårige filmer, men han vinner alt på sjarm og på å være max badass. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Under Siege (Kapring på Åpent Hav) kan jeg lett se om og om igjen. Mye pga en herlig gal rolletolkning av Tommy Lee Jones som badguyen som kaprer et helt hangarskip. Gary Busey er også strålende ond. Og puppene til Erika Eleniak (som var SÅ awesome babe på den tiden, OG i Baywatch). Og Seagal som kokken/eks-SEAL Casey Ryback (etternavnet bruker han i flere filmer) som tilfeldigvis er på jobb når det skjer og må redde hele skipet alene. Under Siege er klassisk Seagal, og knallgod på en sløv lørdagskveld. Digger den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Under Siege (Kapring på Åpent Hav) kan jeg lett se om og om igjen. Mye pga en herlig gal rolletolkning av Tommy Lee Jones som badguyen som kaprer et helt hangarskip. Gary Busey er også strålende ond. Og puppene til Erika Eleniak (som var SÅ awesome babe på den tiden, OG i Baywatch). Og Seagal som kokken/eks-SEAL Casey Ryback (etternavnet bruker han i flere filmer) som tilfeldigvis er på jobb når det skjer og må redde hele skipet alene. host, kemt, slagskip ikke hangar skip, Iowa klasse slagskip for å være nøyaktig. Foresten veldig kul film, senen med Erika var godt slitt på VHSen jeg hadde tatt opp filmen med. Greit nok det er jo bare Die Hard på et skip, men Segal er drit tøff i den, og det er litt sånn "oh fuck who are we fucking with" type film Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Under Siege er vel den beste Segal filmen mener jeg, av de ca 5 andre jeg har sett med han, blir litt mye av det samme med den mannen Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fyllesjuk, leiligheten for meg selv, har kjøpt inn masse digg på butikken. Jeg ELSKER denne dagen allerde. Hvilken film skal jeg se først? Kandidater: Solaris Chico & Rita Searching for the Elephant We Are What We Are Naked Tokyo Story Nymph Flavor of Happiness Vengenace is Mine Space Battleship Yamato Face Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Klikk Noen som gleder seg? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Klikk Noen som gleder seg? Festlig. Noe annet enn tittelen som tilsier at denne er verdt å se? Jeg trenger forresten din asiatiske filmekspertise i posten min over, veldig fint at du kom innom her nå. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg trenger forresten din asiatiske filmekspertise i posten min over, veldig fint at du kom innom her nå. Tja. Jeg har kun sett film nr. 1 i serien, og den var noe underholdende fordi den er rimelig bisarr. Men skal sies at de fleste vitsene ikke var spesielt gode, og at den ble litt dryg etterhvert. Den ble laget for 20 år siden da, så jeg regner med denne filmen (nr 3 i serien) blir ganske annerledes. Det er litt MST3K/RiffTrax-stil hvis du lurer. For å gjøre det kort: Sannsynligvis en del ting som er bedre å bruke tiden din på. Jeg trenger forresten din asiatiske filmekspertise i posten min over, veldig fint at du kom innom her nå. Haha, ok. Har kun sett Solyaris, Tokyo Story og Vengeance is Mine av disse. Sistnevnte er veldig god og anbefales absolutt. Tokyo Story er flott, men tror ikke det er den beste filmen for fyllesjuke. Det gjelder i alle fall Solyaris (som for min del ble i overkant treig). Av disse ville jeg absolutt valgt Vengeance is Mine, selv om det ikke akkurat er noe hjernedød underholdning heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå