Totenkopf Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg visste ikke om man kunne stole på horder av nettsider som påstår å vite sånt. Men brukere på et filmforum er mer pålitelige? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Og for øvrig, du sjekka ikke "horder av nettsider" engang før du spurte her. Som også er en nettside. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Play.com selger jo fortsatt Titanic på DVD. Klikk meg. Stemmer som Snurreleif sier at det ikke er play som selger, samme er det på amazon.co.uk, billigeste på co.uk var vel 150 kr. Endret 4. oktober 2011 av Cortese Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser gjennom Terrence Malicks filmer før jeg ender det med The Tree of Life. Mannen har en kinematografi ut av en annen verden. Next up, The New World. Lenke til kommentar
......... Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ser gjennom Terrence Malicks filmer før jeg ender det med The Tree of Life. Mannen har en kinematografi ut av en annen verden. Next up, The New World. Har du sett The Tree of Life før eller venter du med å se den for første gang etter å sett hans tidligere filmer? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har ikke sett den før. Vurderer faktisk om det blir den eller ut på byen i kveld. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Herregud som jeg gleder meg til Tintin! ZOOOOOOOOMGOMGOMGZOMGOMGOMG! 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Herregud som jeg gleder meg til Tintin! ZOOOOOOOOMGOMGOMGZOMGOMGOMG! Du er ikke alene. Har den fått dato i Norge? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har ikke sett/hørt noe. Men det blir bra. Hngh! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Venter bare på The Hobbit jeg, tar nok sin tid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Herregud som jeg gleder meg til Tintin! ZOOOOOOOOMGOMGOMGZOMGOMGOMG! Du er ikke alene. Har den fått dato i Norge? 28. oktober. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tin Tin kommer til å bli bra, lenge siden man har gledet seg til å se en film...*sukk* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Herregud som jeg gleder meg til Tintin! ZOOOOOOOOMGOMGOMGZOMGOMGOMG! Du er ikke alene. Har den fått dato i Norge? 28. oktober. Awsum. ^_^ Det er en svak mulighet for at jeg gidder å se den på kino. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Utøya-film skaper sterke reaksjoner Vet man hvilken regissør som står bak? Er det sjanser for at det er en stor en? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Har fått med meg videoen på Youtube. Ser mildt sagt helt talentløst ut. Skrivefeil i "introen" (eller hva jeg skal kalle det). Ser ut som noen har filmet det med et digitalkamera, skuespillerne virker utrolig tafatte og dårlige. Endret 9. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vitale Versace er regissøren. Stor? Nei. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke en ordentlig film engang, og den eneste grunnen til at den skaper "sterke reaksjoner" er at talentløse nettavis-"journalister" bevisst konstruerer slike idiotiske saker for å få flere sidetreff. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En som bare prøver å skape oppmerksomhet rundt navnet sitt altså. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er vel mer eller mindre noe slikt, ja. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke en ordentlig film engang, og den eneste grunnen til at den skaper "sterke reaksjoner" er at talentløse nettavis-"journalister" bevisst konstruerer slike idiotiske saker for å få flere sidetreff. Ikke skyld på journalistene, de er bare leiesoldater. Skyld på redaktørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå