Anti LFC Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tenkte å sette på en film. The Social Network eller Kongen av Bastøy? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har bare sett The Social Network, men den forsvarer en titt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da har jeg endelig fått sett "Sønner av Norge". Flott film, likte den svært godt. God musikk, litt vold og blod her, litt nakne mennesker og sex der. Dop og alkohol, punk og russisk folkemusikk, samt masse bananer og en og annen pinlig scene. Og endelig Sven Nordin i en god rolle igjen. Mye bedre enn jeg trodde, svært fornøyd. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Gjennsyn med favorittfilmen min, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 like bra som jeg husket den! og musikken.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Finnes det forresten noen gode filmer om WW1 ? En del er nevnt, men ingenting overgår virkelig Paths of Glory. Ikke bare den beste filmen om WWI, men tør også å påstå at den er inne på topp 5 filmer om krig, både utrolig imponerende slag- og krigsscener, men filmens virkelige styrke er på det menneskelige (og umenneskelige) plan. Litt som The Deer Hunter. Endret 2. oktober 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå har ikke jeg sett den men Der rote Baron eller The red baron er jo en ww1 film av nyere tid. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Finnes det forresten noen gode filmer om WW1 ? Synes denne miniserien er knallbra. Anzacs Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) http://www.filmschoolrejects.com/features/6-things-the-film-industry-doesnt-want-you-to-know-about.php Veldig kvalmt. Hvor mye sannhet er det i dette a? Endret 2. oktober 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Les nedover kommentarfeltet, så ser du at halvparten av disse faktaene ikke stemmer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 kanskje det er filmfolk som har skrevet i kommentarfeltet 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som har peiling hvor jeg kan få kjøpt Titanic til en fin pris? Dvden jeg hadde ser ut til å være forsvunnet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som har peiling hvor jeg kan få kjøpt Titanic til en fin pris? Dvden jeg hadde ser ut til å være forsvunnet. Det ser ut som du skal slite for å finne den rimelig noe sted nå. Titanic i salg fra april 2012 kanskje? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke rart jeg ikke fant den noen sted da. Håper vertfall på blu-rayen i 2012. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Play.com selger jo fortsatt Titanic på DVD. Klikk meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er noen som selger VIA play.com, ikke play.com selv. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det planlagt flere Pirates of the Caribbean-filmer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Google is your friend. http://www.denofgeek.com/movies/968634/johnny_depp_closing_in_on_pirates_of_the_caribbean_5_deal.html Første treffet på "more pirates of the caribbean movies planned?" Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg visste ikke om man kunne stole på horder av nettsider som påstår å vite sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det sto på wikipedia, som linka til den artikkelen. Vi er også bare en av "nettsidene". Endret 4. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå