Mala Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen store krigsfilmer generellt som er på vei? Har lyst til å få en Tae Guk Gi opplevelse igjen Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvem vil vel ha en slik forferdelig opplevelse igjen? Det største på vei er vel War Horse. 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ugh ja. Hadde den vært amerikansk hadde flere faktisk innsett at den utelukkende er en ille-luktende Hollywood-smørje. Godt å se at flere ser gjennom språkbarrieren! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 tae guk gi står i hylla, har aldri sett denm. Er den noe mer hollywood smørje en Saving private Ryan? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 tae guk gi står i hylla, har aldri sett denm. Er den noe mer hollywood smørje en Saving private Ryan? Jeg har nå langt mer sansen for SPR, men ja - det er samme greia. Jeg må iallefall le av de som snakker drit om SPR samtidig som de hyller den koreanske avarten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 øsj ,da gidder jeg ikke se den. Anywa, gleder jeg meg til å se disse : http://www.imdb.com/title/tt1233334/ http://www.imdb.com/title/tt1189073/ Flott å ha noen filmer man kan glede seg til! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, Taegukgi var skuffende. Jeg har sett Disney-filmer om rådyrbarn som mister mødrene sine som har vært mindre sentimentale. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg koste meg ihjel med Tae Guk Gi: The Brotherhood of War. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Det største på vei er vel War Horse. Jeg levde lenge i troen om at det blir en WW2-film. Ble skuffet da det gikk opp for meg at den skal handle om nr. 1. Kan jo dog umulig bli dårlig. Endret 1. oktober 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) WW2 er så oppbrukt. Har dødd flere folk i filmer om 2 verdenskrig enn i krigen selv. 1'ern, Korea og Falkland trenger litt filmatisk oppmerksomhet. Endret 1. oktober 2011 av KjemikerJon Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Finnes det forresten noen gode filmer om WW1 ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 tae guk gi står i hylla, har aldri sett denm. Er den noe mer hollywood smørje en Saving private Ryan? Jeg har nå langt mer sansen for SPR, men ja - det er samme greia. Jeg må iallefall le av de som snakker drit om SPR samtidig som de hyller den koreanske avarten. Poenget er at er SPR feiler gjør Tae guk alt riktig. Dramaet i SPR er kleint og kjedelig, det eneste SPR har for meg er Action, alt annet i filmen er bortkasta, så jeg får like mye ut av filmen, om jeg ser første del og så spoiler til siste del, som om jeg ville se hele filmen. Eneste virklig bra med SPR er at det ledet til BOB og pacific. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Finnes det forresten noen gode filmer om WW1 ? Bortsett fra nevnete Paths of glory, er det lite, du har Gallipoli som jeg faktisk ikke har sett enda. Du har også tv filmen Lost battalion som faktsik er brukandes, den er jo billig da det er tv film, men holdet grei kvalitet. Ellers har du Young indiana jones serien som viser deler av WW1, både i europa og afrika, ikke noe ultimat krigsfilm, men intresant nok å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skulle til å nevne Young Indiana jones selv, men siden det ble nevnt så, tja Black Adder goes forth kanskje? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Young Indiana Jones har vel også verdensrekord når det kommer til bruken av "The Wilhelm Scream". Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 All Quiet on the Western Front (1930), og Joyeux Noël (2005) er begge gode filmer fra skyttegravene i WWI. Jean-Pierre Jeunets Un long dimanche de fiançailles (2004), er en veldig god film med første verdenskrig som bakteppe, denne har også en del scener fra skyttergravene. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 All Quiet on the Western Front (1930), og Joyeux Noël (2005) er begge gode filmer fra skyttegravene i WWI. All Quiet on the Western Fronts støttes, veldig god film. Har ikke sett Joyeux Noël. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du har også tv-utgaven av All Quiet on the Western Front (1979). Ikke superbra, men jeg husker den var ganske ålreit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå