Gunfreak Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg så baåde Clockwork and Taxi diver når jeg var 11, hverken fikk jeg mareritt eller at jeg gikk ut å reddet lolitas fra prostuisjon og drepte div halliker, jeg kjeda meg heller ikke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så den etter at han hadde lagt seg. Tror ikke han ville likt filmen, men det gjorde nå i hvert fall jeg Lenke til kommentar
Spider Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg så baåde Clockwork and Taxi diver når jeg var 11, hverken fikk jeg mareritt eller at jeg gikk ut å reddet lolitas fra prostuisjon og drepte div halliker, jeg kjeda meg heller ikke. Du er tøff, ass. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tror jeg hadde kjedet vettet av meg om jeg så A Clockwork Orange eller Taxi Driver som 11-åring. Det er vel en type filmer man får mer glede av med årene. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da jeg var 11 hadde jeg problemer nok med å se Jurrasic Park og RoboCop. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Robocop 2 og Terminator, det var skumle greier som barn Som far merker jeg fort hvor dobbeltmoralsk jeg er. Det er lite av studier som tyder på unger tar noen skade av film-mediet, og jeg er ikke akkurat en som ser særlig på aldersgrensen når jeg velger ut noe de skal få se. Men gore og mer røff sex, der har jeg en eller annen grense - uten at den er særlig rasjonelt begrunnet. Er eksempelvis under intenst press fra 11-åringen min som ønsker å se Game Of Thrones-serien. Jeg er kjip og sier nei. "Men vi fikk jo se Ringenes Herre når jeg var 7-8" sier han så. Jeg er egentlig litt svar skyldig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Robocop 2 og Terminator, det var skumle greier som barn Som far merker jeg fort hvor dobbeltmoralsk jeg er. Det er lite av studier som tyder på unger tar noen skade av film-mediet, og jeg er ikke akkurat en som ser særlig på aldersgrensen når jeg velger ut noe de skal få se. Men gore og mer røff sex, der har jeg en eller annen grense - uten at den er særlig rasjonelt begrunnet. Er eksempelvis under intenst press fra 11-åringen min som ønsker å se Game Of Thrones-serien. Jeg er kjip og sier nei. "Men vi fikk jo se Ringenes Herre når jeg var 7-8" sier han så. Jeg er egentlig litt svar skyldig. Hva du er en syk far, skulle ikke hatt barn du, jeg ringer barnevernet, tenk å ha dobble moral ovenfor barna sine, utenklig, ingen foreldre gjør det Jeg har bestemt meg on jeg noen gang får barn(yeah right) Skal de få se all volden og nakenheten de vill, jeg tenker på det som et sosialt ekperiment, viss de ender opp med å spise nyrene til prostituerte de drepe skal jeg innrømme at min barneopdragelse var feil. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så det er ikke før de drar en Ripper du har feilet? Nice. Jeg kan forøvrig delta på det eksperimentet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hm, hvordan har jeg klart å ikke få med meg denne.. http://www.imdb.com/title/tt0780504/ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så det er ikke før de drar en Ripper du har feilet? Nice. Jeg kan forøvrig delta på det eksperimentet. På hvilken måte? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ikke sensurere. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 http://www.rottentomatoes.com/m/1923622/news/1923622/weekly-ketchup-emscarfaceem-reboot-in-the-works/ Seriøst, Scarface reboot? Er det ingenting som er hellig lengre? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da jeg var 11 hadde jeg problemer nok med å se Jurrasic Park og RoboCop. Eneste jeg så på var Monthy Python, mr. Bean og T&J. Det var så greit med Britiske komedier for man trengte ikke å skjønne engelsk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tror jeg hadde kjedet vettet av meg om jeg så A Clockwork Orange eller Taxi Driver som 11-åring. Det er vel en type filmer man får mer glede av med årene. Jeg prøvde å se A Clockwork Orange som 11-åring, synes det var gørrkjedelig. Så den for et par år siden, digget den. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Seriøst, Scarface reboot? Er det ingenting som er hellig lengre? En østerriker spilte italiener i den første, en italiener spilte en cubaner i den andre, så nå får vi en meksikaner som spiller en afghaner i den tredje? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Clockwork orange - Hver gang den blir nevnt får jeg lyst til å se den en gang til! Noen andre som får lignende følelse for andre filmer? e - ORDVALG Endret 26. september 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Annbefaler dere å se Horrible Bosses. Morsom film med bl.a Charlie Day! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ost, kjeks og Les Vampires (1915). Livet er skjønt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ost, kjeks og Les Vampires (1915). Livet er skjønt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Annbefaler dere å se Horrible Bosses. Morsom film med bl.a Charlie Day! Jeg likte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå