MKej Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Haha, blir nok å se den alene. Da går jeg får Final Cut på Blu-ray med DTS lyd Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som vet om det er planlagt utgivelse av de klassiske disneyfilmene på blueray? Finner bare Snøhvit og de syv dvergene på norsk, og ikke noe mer på engelsk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg trodde de fleste var ute på Blu-Ray nå jeg. Så Horrible Bosses i stad, to konklusjoner: 1) Jennifer Aniston er fortsatt hot 2) Jennifer Aniston er gæærn Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jennifer Aniston blir egentlig bare hottere og hottere, hun var hott i 94. når Friends slutta 10 år senere var hun langt langt hottere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tenkte å se Taxi Driver, ettersom jeg har kjøpt den på Blu-Ray. Men har et problem med at lillebror alltid vil være med å se på de filmene jeg skal se på. Han er 12 år, så har mine tvil om dette vil være en film som "passer" han. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Si at du vil se den alene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 For det har jeg ikke prøvd før.. Får vel se den når han har lagt seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke noe i den filmen er 12årinng ikke vil tåle. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 For det har jeg ikke prøvd før.. Får vel se den når han har lagt seg. Da hadde jeg sagt det som det var til foreldrene mine; at filmen er for voldelig og kjedelig for 12-åringer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke noe i den filmen er 12årinng ikke vil tåle. En 12-åring får heller ingenting ut av den filmen. Dette vil igjen gå ut over seeren med "passende" alder. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jennifer Aniston blir egentlig bare hottere og hottere, hun var hott i 94. når Friends slutta 10 år senere var hun langt langt hottere. Helt enig. Hun er hottere som 40 enn som 25. Ganske rart. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Så nettopp Star Trek. Grei film, men lens flareeees. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som vet om det er planlagt utgivelse av de klassiske disneyfilmene på blueray? Finner bare Snøhvit og de syv dvergene på norsk, og ikke noe mer på engelsk. USA: Disney på Amazon.com Norge: Disney på Platekompaniet.no Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som vet om det er planlagt utgivelse av de klassiske disneyfilmene på blueray? Finner bare Snøhvit og de syv dvergene på norsk, og ikke noe mer på engelsk. USA: Disney på Amazon.com Norge: Disney på Platekompaniet.no England: http://www.play.com/Search.html?searchstring=disney&searchtype=BLU&searchsource=2&searchfilters=s{disney}%2bc{600}%2b Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Såg Let Me In, veldig bra film, men sjølvsagt blir ikkje DEN opplevelsen viss du har sett den svenske orginalen. "Hit Girl" kjem til å bli stor! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Noen som vet om det er planlagt utgivelse av de klassiske disneyfilmene på blueray? Finner bare Snøhvit og de syv dvergene på norsk, og ikke noe mer på engelsk. USA: Disney på Amazon.com Norge: Disney på Platekompaniet.no Takk for det. Likevel mangler det en del, Aladdin for eksempel Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Så nettopp Star Trek. Grei film, men lens flareeees. Det er da ikke så ille, litt nice in fact. Stirrer du lenge nok ser du . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Heather Locklear 50 Mark Hamill 60 Grattis..... Publikum var storforlangende fra 1973-85 , de ville bare ha mo(o)re and mo(o)re....lol Endret 26. september 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Moore er min yndlings-Bond. Mark Hamill gjør det jo stort som stemmen til The Joker i batman-animated series og de nyeste batman-spillene. Han høres ikke mye ut som Luke Skywalker. http://www.youtube.com/watch?v=XNDpxT4dslI Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kan ikke huske noen spesielt brutale scener i Taxi Driver selv om det begynner å bli en stund siden. Tror heller broren din bare vil kjede seg. Men det er jo et problem uansett. Om du for eksempel vil se A Clockwork Orange så er det kanskje ikke helt bra å ha med en 12-åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå