Need44speed Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tv3 består nå, nesten bare av repriser av amerikanske serier! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vurderer å sette på The Tree of Life i kveld. Kan den anbefales? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Anbefaler edg å se den på kino! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 har den i HD og bruker hodetelefonsystem til 7k, så tror nok jeg skal god opplevelse. Satser på at filmen er god da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om utgivelsen av Operasjon Løvsprett jeg holder i hånden er DVD5 eller DVD9? 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om utgivelsen av Operasjon Løvsprett jeg holder i hånden er DVD5 eller DVD9? Det pleier å stå bakpå om den er enkelt- eller dobbeltlags DVD. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det pleier å stå bakpå om den er enkelt- eller dobbeltlags DVD. Jeg med mine kunnskaper kan ikke se at det står noe ang. det hvert fall. Bare info om at det er PAL, hvilken sone, lyd- og bildeformat og generell info om filmen i seg selv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som vet om/når Killer Elite kommer på DVD/Blu-ray? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gjennsyn med Eternal sunshine of a spotless mind i dag Elsker den filmen Jim Carrey gjør sin beste rolle her! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Synes det er en av hans værste jeg, likte virkelig ikke den filmen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som vet om/når Killer Elite kommer på DVD/Blu-ray? Med tanke på at den kommer på kino om noen dager vil jeg tippe rundt årsskiftet tidligst. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som vet om/når Killer Elite kommer på DVD/Blu-ray? Med tanke på at den kommer på kino om noen dager vil jeg tippe rundt årsskiftet tidligst. K, takk. Kjipt at den ikke går her til lands... Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et spørsmål som jeg har ment å spørre om en stund nå; er Ben Affleck en skuespiller som vokser litt på flere her? Jeg merker ikke lenger denne...avskyen når jeg nå i ettertid ser filmer der han har en sentral rolle. Jeg tenker da på filmer som Dogma, Pearl Harbor, Good Will Hunting, Armageddon og etc. Han har tidligere klart å ødelegge mange gode filmer for meg, bare ved å vise det grufulle og tapte ansiktet sitt på skjermen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Fikk sett The Girl with the Dragon Tattoo trailer i dag, tror det kommer til å bli en meget bra film. Ser lovende ut! Kom forresten over et åpent brev fra Steve Marting til Eddie Murphy ifbm. Oscar utdelingen, artig lesning. Link Endret 22. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Et spørsmål som jeg har ment å spørre om en stund nå; er Ben Affleck en skuespiller som vokser litt på flere her? Jeg merker ikke lenger denne...avskyen når jeg nå i ettertid ser filmer der han har en sentral rolle. Jeg tenker da på filmer som Dogma, Pearl Harbor, Good Will Hunting, Armageddon og etc. Han har tidligere klart å ødelegge mange gode filmer for meg, bare ved å vise det grufulle og tapte ansiktet sitt på skjermen. Han fikk noen kulhets-poeng hos meg når han var med i Kevin Smith-filmene, spesiellt der han bare har små cameos som drittsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=X_aGoFqU5fQ&feature=related His name is Frog.....Kermit the Froo7g ! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Aldri sett Blade Runner før. Hvilken utgave bør jeg se da ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 The Final Cut. Fantastisk film! 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 The Final Cut, og helst på blu-ray. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bare ikke dra inn en haug med kompiser..det blir fort en flau affære, da den gjengse idiot ikke klarer å se skjønnheten i de langsomme scenene, og begynner å sutre og klage og ødelegger hele filmen. "Døøøh når skjer det no action snart eller?" "De dokkene ser ut som homser" "Dette er da faen ikke realistisk" osv osv. Been there, done that. De beste filmene skal sees alene. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå