Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Du mener vel 9/10 deler av enhver befolkning er idioter. Dette lærte jeg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 We drank, we fought – he made his ancestors proud! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg og en kompis var å så Pan's Labyrinth, det satt en fyr og et kvinnfolk bak oss og etter 10 minutter så gikk de ut av salen på grunn av at de snakket spanks.. Det er slikt som dette jeg mener, folk må da for søren meg klare å finne ut litt mer info om filmen de velger å se? Leker man russisk rullett og velger en helt tilfeldig film der og da, så er det klart at man risikerer å kaste penger ut av vinduet? Jeg mener.. Hvor vanskelig er det å finne ut at de snakker spansk i Pan's Labyrinth? Nei si det. Men de gikk glipp av en helvetes bra film Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Anmeldelse av Citizen Kane på blu-ray, jeg har ennå ikke sett denne så tror nok det blir et innkjøp her. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) kan ikke samenlignes med the Bourne filmene synes nå jeg. (som rett og slett er litt kjedelige) En av de beste triologiene spør du meg, har sikkert sett Bourne filmene 5 ganger Endret 14. september 2011 av Cortese 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (Det er en enorm konspirasjon du ikke en gang kan fatte.) ABB og R-Truth nikker sikkert samtykkende....aint THAT the truth *gliser* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Å prøve å se film på TV3 er like morsomt som å skjære av meg armen med en sløv smørkniv..faen ta dem, 15 minutter film, 15 uendelige minutter reklame. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ja faen ta TV3, tenk og avbryte alle de fine reklamene med 15 minutter med dritt film Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vil nå ikke kalle Full Metal Jacket en drittfilm. Men jeg ble nå sittende og glo og zappe hit og dit, og kom tilbake til den igjen hele tida. Og hver gang jeg begynte å komme inn i filmen igjen, kutt, *Denne filmen er presentert av UNIBET* og 15 minutter med udugelig reklame. 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 And lo, the birth of piracy. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vil nå ikke kalle Full Metal Jacket en drittfilm. Men jeg ble nå sittende og glo og zappe hit og dit, og kom tilbake til den igjen hele tida. Og hver gang jeg begynte å komme inn i filmen igjen, kutt, *Denne filmen er presentert av UNIBET* og 15 minutter med udugelig reklame. Det finnes INGEN film, som slår en godt laget reklame for intimsåpe for damer. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Enda morsommere med kveldsfilm på TVN, som avbryter MIDT i filmen for å vise en halvtime med reklame og nyheter. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nå har da TVN slutta med de nyhetene. Og med sånn pvr med opptak kan man bare drøye litt med å se filmen og spole forbi avbruddene. Det har blitt bedre å se film på tv, syns jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Å prøve å se film på TV3 er like morsomt som å skjære av meg armen med en sløv smørkniv..faen ta dem, 15 minutter film, 15 uendelige minutter reklame. Så hvorfor gidder du? Har ikke sett en film som har gått på tv på sikkert 15 år. Viss jeg finner en film som ser ut som om jeg kunne like når jeg driver hopper kanaler, så tar jeg turen til amazon, sjekker prisen og bestiller filmen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vel, jeg satt i sofaen og kjedet meg, og begynte å zappe, fant begynnelsen på full metal jacket, og ble sittende og kikke. Og bli grønn av irritasjon hver gang reklamen poppa frem helt plutselig. Sånn akkurat når Gomer Pyle klikka berserk på do *Filmen presenteres av UNIBET* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Skulle i det minste vært mulig å live bette under filmer med Unibet da. Eddie Murphy Raw: Eddie Murphy to make you laugh? Yes 1.01. No. 200. The Return of the King: Gollum to come back and annoy you? Yes 1.10 No. 100. Twilight New Moon: Make you commit suicide? Yes. 2.00 No. 3.00 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 TV3 drives sikkert av JR Ewing *gliser* Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Å prøve å se film på TV3 er like morsomt som å skjære av meg armen med en sløv smørkniv..faen ta dem, 15 minutter film, 15 uendelige minutter reklame. Så hvorfor gidder du? Har ikke sett en film som har gått på tv på sikkert 15 år. Viss jeg finner en film som ser ut som om jeg kunne like når jeg driver hopper kanaler, så tar jeg turen til amazon, sjekker prisen og bestiller filmen. Samme her, med unntak av Canal + et par ganger. Føles ut som lyden blir skrudd opp 10 hakk når reklamen popper opp. Endret 18. september 2011 av Cortese Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Å prøve å se film på TV3 er like morsomt som å skjære av meg armen med en sløv smørkniv..faen ta dem, 15 minutter film, 15 uendelige minutter reklame. Så hvorfor gidder du? Har ikke sett en film som har gått på tv på sikkert 15 år. Viss jeg finner en film som ser ut som om jeg kunne like når jeg driver hopper kanaler, så tar jeg turen til amazon, sjekker prisen og bestiller filmen. Samme her, med unntak av Canal + et par ganger. Føles ut som lyden blir skrudd opp 10 hakk når reklamen popper opp. Dette er gjort med intensjon, slik at vi forbrukere skal få med oss reklame, personlig så ser jeg ikke en eneste reklame på tv da det er det mest irriterende som finnes, men bra at ikke alle er som meg da, for da hadde det nok kostet mer å sett tv Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg ser dere, og høyner med: jeg ser ikke på TV i det hele tatt. Jeg har et TV-apparat, men dette brukes kun til DVD og Blu-Ray. De eneste kanalene i norge som det er verdt å se på er NRK1-3, og de ligger gratis på nettet. Jeg har reklame-allergi, så derfor seg jeg ikke på komersiell TV overhodet. Et døende medium, spør du meg. Kun reality-shows og den slags søppel. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå