Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste her som ikke liker Fargo? Jeg skjønner liksom ikke helt hva folk ser i den.

8576049[/snapback]

Du må være den første jeg har sett i filmforumet som støtter meg her! Helt enig i at Buscemi er det eneste positive - resten er bare møl.

8576792[/snapback]

Fargo er ikke en av mine yndligsfilmer, men den er absolutt ikke dårlig, og etter min mening, er filmen overvurdert. Som dere nevner, er Buscemi den beste skuespilleren i filmen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akseptert at Fargo må ha en slags spesiell type humor som jeg aldri kommer til å skjønne. Hadde ikke peiling på at den skulle være en komedie da jeg så den, den var jo ikke halvveis morsom engang.

8578618[/snapback]

Det er nok mange som ser The Big Lebowski og blir like forvirret. Det er en veldig spesiell humor, men hvis den først treffer deg, så funker den forbaskad bra.

Lenke til kommentar
Det er nok mange som ser The Big Lebowski og blir like forvirret. Det er en veldig spesiell humor, men hvis den først treffer deg, så funker den forbaskad bra.

8578673[/snapback]

The Big Lebowski derimot, den er veldig bra. :D

Det er vel litt sånn med Monty Python også, at man må lære seg å like det, på en måte.

Lenke til kommentar

8578673[/snapback]

The Big Lebowski derimot, den er veldig bra. :D

Det er vel litt sånn med Monty Python også, at man må lære seg å like det, på en måte.

8580198[/snapback]

Monty Python er ikke noe man skal lære seg å like det er noe man skal være oppvokst med, hvis foreldrene dine ikke har oppdratt deg med MP, er det det samme som at de slo deg som liten eller ikke ga deg mat, og jeg ville ha saksøkt dem for erstating siden du tydligvis ikke har hatt skikkelige foreldre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg kom over en trailer for "Chappaqua" (1966) i stad, og jeg synes den så ganske artig ut. Den virket nesten som en slags gammel "Fear and Loathing" eller "Natural Born Killers", er det noen her som har sett den, eller som har hørt noe om den? Og er den i såfall verdt en titt?

Lenke til kommentar
Jeg kom over en trailer for "Chappaqua" (1966) i stad, og jeg synes den så  ganske artig ut. Den virket nesten som en slags gammel "Fear and Loathing" eller "Natural Born Killers", er det noen her som har sett den, eller som har hørt noe om den? Og er den i såfall verdt en titt?

8581557[/snapback]

Har DVD'en, filmen er mer interessant enn egentlig god i mine øyne (og mange vil ganske sikkert ikke synes den er særlig interessant heller).

Tror jeg nok heller mer til snitt-karakteren på imdb enn brukeranmeldelsen, men verdt å se hvis man er interessert i 60's mer eller mindre alternativ film + livsstil + musikk.

Lenke til kommentar

Oppdaget nettopp hvor kult Ain't It Cool News egentlig er. En annen ting jeg oppdaget (for dere som ikke veit det), er at Bruce Willis poster der som en del av promoteringen av Die Hard 4, der han svarer på absolutt alt av spørsmål. Veldig kult.

Linky

Han går under brukernavnet Walter B, og har kommentarene med de svarte boksene. Det er også en slags "Best of"-samling av kommentarene hans i artikkelen.

Lenke til kommentar
The Good, the Bad and the Ugly spiser LOTR-trilogien til frokostforrett.

8588080[/snapback]

Den er jo en bra film og bra underholdning, men jeg setter Once Upon A Time In The West høyere enn den. Og LOTR er fremdeles den beste filmopplevelsen jeg noensinne har hatt, får fremdeles gåsehud når jeg ser dem.

Lenke til kommentar

Det er svært gledelig at The Good, The Bad and the Ugly blir satt pris på. Det er rett og slett en fantastisk film. Kinematografien og integrasjonen av musikk i handlingen har resultert i noen av filmhistoriens beste scener. Det er uansett snodig at den har klatret så raskt som den har gjort, kan egentlig ikke komme på noen plausibel grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...