""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg digga The Expendables som bare det. Ikke like fet som Rambo, Machete, Taken og sånn, men jeg digga den uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Den er ikke fantastisk på ting som skuespill, plott og det. Men den har en god underholdning i seg, og desverre for noen så fungerte den for meg og har levert meg en bedre popcorn film enn mange andre filmer i fjor. Å hvis jeg skulle velge en favoritt med "lingnende" filmer. Så er nok den ikke noe favoritt. Taken langt før. Bourne-filmene var jeg ikke stor fan av, så de blir noe etter sammen med den Green Zone-filmen. Endret 9. september 2011 av Maury Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 The Expendables var superawsome, kan ikke samenlignes med the Bourne filmene synes nå jeg. (som rett og slett er litt kjedelige) Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Var det noen som så The Expendables som ikke ble skuffet? Jeg vil påstå at filmen, ved siden av Die Hard 4, er den største skuffelsen på actionfronten siden sjangeren ble unnfanget en gang på 70-tallet. Endret 9. september 2011 av KjemikerJon Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg digga The Expendables som bare det. Ikke like fet som Rambo, Machete, Taken og sånn, men jeg digga den uansett. Jeg er enig, det var meget kul film og ga meg god underholdning. Det er jo i min oppfatning en film som ikke akkurat legger opp til et fantastisk plot eller skuespillerprestasjoner. At det kommer en film nummer 2 blir bare heftig og jo flere slike "muskelgutter" vi får med, jo bedre. Listen over folk Stallone får med seg er smått utrolig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Var det noen som så The Expendables som ikke ble skuffet? Jeg ble ikke "skuffet". Men så var forventningene like lave som asiater. I tillegg så jeg den på en 4 + timer kjip busstur så da var det greit nok. Filmer jeg "vet" ikke gir meg noe som helst, men som jeg samtidig føler jeg må ha sett (bare for å være 100% berettiget til å dritslenge om) samler jeg gjerne opp til passende situasjoner. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Problemet med Expendables for meg var, som andre er inne på, at actionsekvensene rett og slett ikke var kule nok. Den feilet på det eneste punktet den kunne gjøre bra. Selv med lave forventninger ble jeg skuffet. 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg elsket Expendables. Alle klisjeene, det dårlige manuset og helikopterscenen gjorde filmen svært underholdende. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Må si meg enig med Inxs over her. Filmen er helt grei underholdning, men samtidig kunne den dratt det så mye lengre og perfeksjonert de elementene den satser på. Spesielt reagerte jeg på spesialeffektene, som f.eks. de i sluttscenen. Sjeldent jeg bryr meg så veldig om det, men denne filmet har tross alt ikke noe annet å vise til enn action og spesialeffekter, som Inxs omtrent sier her. Sluttscenen ser jo faktisk ut som noe som kunne vært laget hjemme på gutterommet i After Effects. Endret 9. september 2011 av blob saget Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja, Expendebales ble så tam, i forhold til Rambo 4, greit nok rambo er en hard action film, mens expendeables var mer glad acton, men fremdeles, det manglet bare noe i den filmen, liker heller ikke at div nye "action helter" dukket opp som Jason Statham og co. Akurrat som det aldri vil dukke opp skuespillere fra "gull alderen" igjen, det vil aldri bli en ny Henry Fonda, ny Gene Kelly osv. På samme måte vil det aldri dukke opp nye action helter, den døra er stengt. Bruce, Arnold og Sylvester er keiserne av action helter. Jean-Claude, Steven, Dolph og Chow er prinsene. Det er ingen flere i denne kategorien, den er stengt, låst, dette er en in before the lock type ting. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 70 og 80 tallet har hatt sine action-helter, mens Jason Statham er en av de i den "nyere" generasjonen, og fy faen så rå den fyren er. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jason Statham er rå, for min del er han egentlig litt i en egen klasse om dagen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Han er rimelig rå, men faktisk ikke en så crappy skuespiller. Om han bare fikk noen bra filmer å gjøre... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tenkte jeg skulle ta en titt på Blitz nå, han gjør seg da ikke akkurat bort der heller vil jeg påstå. Heilage, Det har du rett i, unner den mannen noen skikkelige roller, men virker som han mest gira på å gjøre ville action filmer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Lock stock and two smoking barrels + Snatch er da vitterlig hits for deh kids! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skjer med så mange waits for alice-nick's? Homage er greit, men come on. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg var den eneste under 50 som så The Tree of Life idag. Veldig, veldig vakker film, og jeg likte den veldig godt helt fram til slutten, da jeg følte at jeg mistet grepet litt, og måtte gå over til gjetninger over hva som skjedde. Men, men. Problemet med at salen var fylt med eldre mennesker var at når de trodde de hvisket til hverandre, snakket de forsåvidt ganske høyt. Og en av damene bak meg begynte å gynge på stolen sin, til tross for at det knirket som faen. Til slutt så var det de to damene foran meg som gikk ut av salen etter ca. 1 time. Hvem gjør sånt når man først har betalt 100 kroner for en film? Aldri i livet at jeg hadde gått ut, selv om en film var verre enn verst. Da har jeg jo ikke noe grunnlag til å si at filmen var dårlig. Endret 9. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 "Plage" forumbestefar kanskje? Eller er det en top secret gjeng her på forumet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sheeps waits for alice. 2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 "Plage" forumbestefar kanskje? Eller er det en top secret gjeng her på forumet? Det er en enorm konspirasjon du ikke en gang kan fatte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå