Lord Britishface Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg enser en del bitterhet her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er som når Tone Damli ble kjendis. Da skulle plutselig "alle" som visste hvem hun var fortelle for en slut og madrass og hore hun var. Og alle hadde plutselig hatt sex med henne. Misunnelse gjør rare ting med folk. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ikke alle skal ha Star Wars på bluray. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hadde lyst på Blu-ray versjonene selv til jeg leste at de har med versjonen der Han Solo skyter i selvforsvar, i stedet for å skyte først. "Jeg angrer på at jeg fremstilte ham som en ordentlig bounty-hunter, boohoo" Endret 3. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Han er jo primært smugler, da, ikke bounty hunter. Selv om allikevel burde skyte først. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jau jau, slesking er han uansett. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lurer på om George Lucas og Shyamalan har et veddemål gående på hvem som klarer å ødelegge sitt (i utgangspunktet gode) rykte mest... 5 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er som når Tone Damli ble kjendis. Da skulle plutselig "alle" som visste hvem hun var fortelle for en slut og madrass og hore hun var. Og alle hadde plutselig hatt sex med henne. Misunnelse gjør rare ting med folk. Haha, er madrass et synonym for hore? Den var ny. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Feltmadrassen er en velkjent frøken for alle som har tjenestegjort for landet sitt. Endret 3. september 2011 av KjemikerJon 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 For ikke å glemme "Flyplass". 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Haha, HD og 50" skjerm, er gøy, ser på breaveheart nå, og der var det tydlig at flere av sverdene ikke hadde noe skarp egg, var firkanta som et medelem av KRF 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har du spurt meg om tillatelse til å legge ut et bilde av meg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så kondomer finnes i blå nå, godt å vite. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ah faen, har alt for lite penger til film i det siste, ut med 1500 i måneden til motorsykel lappen og nå gikk pcen til helvete og må bruke 3000-6000kr på den de komende månedene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) ET EPISK FUCKING MESTERVERK! Håhåhåhåhåhåhå... fyyyy faen!!! Endret 4. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Synes du virkelig det? For min del var det en ganske standard katastrofefilm. Mye fine bilder da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ginecólogo Necrolamedor fortalte meg nettopp at han satt 2012 like høyt som den mildt sagt fantastiske The Day After Tomorrow. Har styrt unna 2012 til nå, men om den er like bra som TDAT så må den jammen meg sjekkes ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er dette en parodi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå