Gunfreak Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Jeg er ikke fargeblind, ordblind ja, men ikke fargeblind. Og jeg nektet å bruke smilies for at folk skal få det inn med tskje at jeg tullet, jeg går BIG med vitsene mine nettopp så bare totalt idoiter ikke skjønner at jeg ikke ser seriøs. Reglen er at 70% av det Gunfreak sier er bare tull, de andre 30% er enten fylle poster, eller historie/våpen/religions poster. Det betyr at minst 7 av 10 poster jeg lager er bare tullete fleipete spam. Ofte poster jeg de postene bare fordi jeg er den eneste som finner de morsome, jeg kan sitt og humre for meg seg når jeg har skrevet noe ingen andre vil skjønne, ektremt obskure pop culture refrenses osv. Endret 30. august 2011 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er ikke såpass forumkjent at jeg vet hvordan alle her er. Har dessuten sett mange eksempler av folk som faktisk kunne ha ment det du skrev, så det hadde ikke forundret meg om du faktisk mente det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Regelen min er at jeg er 100 % fan av Gunfreak. 2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er ikke såpass forumkjent at jeg vet hvordan alle her er. Har dessuten sett mange eksempler av folk som faktisk kunne ha ment det du skrev, så det hadde ikke forundret meg om du faktisk mente det. Jeg har vært her i mange år, men holder det ikke over noen her å være en total idiot. Man vet aldri når noen sier noe helt på jordet i fullt alvor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Problemet er at Gunfreak har skrivestilen til en som ville ment noe sånt, men tankegangen til en som ikke ville ment det. Og det er det som gjør ham til tidenes troll. Btw, ny filmquiz om ikke så alt for lenge. Stay tuned. Mulig det blir Blu-rays i premie. Og det er noen andre som sender premiene, så dere slipper å vente et år på dem. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://newsifact.blogspot.com/2009/07/putin-wins-auction-of-james-bond.html http://www.maxzorin.com/ Han ble vel lei av microchips *gliser* Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen her som har sett Badlands (1973) ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tree of life imorgen :D Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen her som har sett Badlands (1973) ? Ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tree of life imorgen :D Tenkte jeg skulle se den jeg og. Om jeg klarer å få med noen venner som faktisk er interessert i å se den. Dessverre er det få av mine venner som setter pris på slike filmer. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen her som har sett Badlands (1973) ? Ja. Hva syns du om den? Har hørt at Martin Sheen var fantastisk i filmen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 MKej, det enkleste du kan gjøre er å søke etter filmen du lurer på i mini-anmeldelsestråden. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Hva syns du om den? Jeg vet ikke, og derfor har folk med svak hukommelse konto på IMDB, hvor jeg ved noen enkle tasterykk kan se at jeg har gitt den 7/10. Har ikke sett Badlands på mange herrens år. Må nok ta en Malick-reprise før jeg benker meg ned med Livets Tre. Han lager enestående filmer (ihvertfall de jeg husker). Sean Penn likte riktignok ikke filmen, men han hører vi ikke på. Endret 2. september 2011 av KjemikerJon 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 7/10 ja, den minst givende karakteren i verden. =D 1 Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tree of Life, har insane høye forventninger. Kan minne om at Cinemateket i Oslo viser alle Malicks filmer denne måneden. Must! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Tree of life imorgen :D Tenkte jeg skulle se den jeg og. Om jeg klarer å få med noen venner som faktisk er interessert i å se den. Dessverre er det få av mine venner som setter pris på slike filmer. Samme problem her. Jeg har to kompiser som liker "mer seriøse" filmer. Men nå er han ene i militæret og han andre på folkehøgskole. Sukk. Det gjelder for både 31. august Oslo og The Three of Life. Endret 2. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Se. Den. Alene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Men tenk om noen ser ham gå på kino alene. Skolegården kommer til å summe med sladder! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det ender nok opp med det ja. Men kino pleier å være en sosial ting, både før og etter filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå