Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=SYkN7uvLUiM&feature=related Festlig naar prog ledern maser om Dracula ditt , vampyr datt....Lee er forresten lei av at hans andre filmer blir ignorert. Endret 21. august 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tror jammen meg jeg skal se Blade Runner nå. Sett den en gang for mange år siden. Får håpe jeg liker den bedre nå som jeg har blitt litt eldre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ahh, små barn, store gleder. Leking for voksne, eller "filminnspilling" som det også kalles ^^ http://www.youtube.com/watch?v=IQPPxkdNtjk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg likte faktisk 'Captain America' bedre enn Thor. Alltid hatt et altfor negativt syn på Chris Evans, men han fungerte i rollen som Steve Rogers a.k.a. Captain America bedre enn forventet. Syntes rollen han gjorde var bedre enn Chris Hemsworth i 'Thor'. Favoritten min i 'Thor' var helt klart Tom Hiddleston som halvbroren til Thor, Loki og ser fram til han som Loki i 'The Avengers'. Har en liten tro på at det hadde vært bedre om Charlie Hunnam hadde fått rollen som Thor istedenfor Chris Hemsworth. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Chris Evans var flink han, men regien i Captain America var for "kjip". Syntes også den filmen var minst i takt med "univers-tonen" satt i Iron Man. Som sier sitt, mtp. at filmer om en kar som blir sinna grønning og en om en tordengud virket mer troverdig og innen "illusjonen av realisme" enn hva Captain America og dens S/M-utkledde nazister (som ikke var nazister, men "Hydra-galninger") med flammekastere, lasere og annet fjolleri Jeg har kost meg mye med Joe Johnston-filmer tidligere, men han viste liten progresjon ift. hva han har gjort før. I tillegg var det mindre sjarm og engasjement enn i filmer som Jumanji og The Rocketeer. Branagh, Leterier og Favreau hevet seg mer og presterte bedre som regissør. Klippingen var rotete og kampsekvensene uten ambisjoner. Filmens første halvtime var derimot knall, der storkoste jeg meg. Etter det ble det bare for mye "meh". Hemsworth var nesten perfekt som Thor, overrasket meg nesten like mye der som han gjorde i sin flotte prestasjon i Star Trek. Gleder meg til å se han i samspill med Downey Jr. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Fuck The Dark Knight Rises, nå gleder jeg meg til Lol. Jeg har skrevet manus med han. Vedder på at han stjal noe fra meg. Endret 23. august 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg ser Gran Torino nå, Clint Eastwood er neste like barsk på sine gamle dager som Sean Connery. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er ikke det som har en forum-bruker som har vært med på å lage? *prøve å få hjernen til å fingere* Som sagt tidligere, så står Anders Øvergaard (hva han heter på forumet husker jeg ikke) for regi i filmen. Må jo nesten være en av de første gangene det har skjedd på forumet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er ikke det som har en forum-bruker som har vært med på å lage? *prøve å få hjernen til å fingere* Som sagt tidligere, så står Anders Øvergaard (hva han heter på forumet husker jeg ikke) for regi i filmen. Må jo nesten være en av de første gangene det har skjedd på forumet? Så det du sier er at vi har en Kjendis på forumet? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Brukarnamnet hass her var andyax. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg likte faktisk 'Captain America' bedre enn Thor. Jeg synes Thor hadde bedre underholdnings evne enn CA faktisk. CA ble litt for mye tom underholdning. Mulig at forventningene mine var høyere til CA enn Thor.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg ser Gran Torino nå, Clint Eastwood er neste like barsk på sine gamle dager som Sean Connery. Barskere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er ikke det som har en forum-bruker som har vært med på å lage? *prøve å få hjernen til å fingere* Som sagt tidligere, så står Anders Øvergaard (hva han heter på forumet husker jeg ikke) for regi i filmen. Må jo nesten være en av de første gangene det har skjedd på forumet? Så det du sier er at vi har en Kjendis på forumet? Jeg så han først! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vel, fyren har ikke skrevet noe her på årevis, så..vi har sikkert noen flere døde kjendiskontoer her da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vi vet jo alle at Dotten egentlig er Michael Bay, eneste som kan forklare hans forsvar av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er Louis C.K. Just sayin. Btw: Går å spiser is. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vil faktisk påstå at Michael Caine er enda et hakk barskere på sine eldre dager enn både Connery og Eastwood. Harry Brown var for meg Gran Torino bare 10x mer badass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Caine er mest smooth, pga stemmen og den glatte hårsveisen han er kjent for. Tenker "spionfilm" når jeg hører Caine snakke. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flere som gleder seg til å se Oslo 31. august på premieren 31. august? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå