Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Snip...

 

Den er bra den, selv om A better Tomorrow 2 er milevis bedre, for meg er 2eren den beste Blood opera'n laget. den tar seriøst av.

1eren ligger kanskje rett under Killer men litt over bullet in the head.

 

men eneren går rett in i toeren så du bør nesten ha 2eren klar til å se rett etterpå.

og at det er mono merker du ikke til. da lyden ikke er bra nok til at man ville få noe ut av stereo eller 5.1

8571165[/snapback]

 

 

Det han sa :)

 

Selv så synes jeg ABT 1 er en del bedre en toern men det er jo min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snip...

 

Den er bra den, selv om A better Tomorrow 2 er milevis bedre, for meg er 2eren den beste Blood opera'n laget. den tar seriøst av.

1eren ligger kanskje rett under Killer men litt over bullet in the head.

 

men eneren går rett in i toeren så du bør nesten ha 2eren klar til å se rett etterpå.

og at det er mono merker du ikke til. da lyden ikke er bra nok til at man ville få noe ut av stereo eller 5.1

8571165[/snapback]

 

 

Det han sa :)

 

Selv så synes jeg ABT 1 er en del bedre en toern men det er jo min mening.

8573084[/snapback]

 

ikke for å starte en heftig diskujon her, siden vi begge liker begge filmene, men hva er det som gjør at du liker ABT1 bedre enn ABT2. 2 har jo et dødsfall som er veldig trist og som får heltene til å søke hevn. den har jo den råeste avsluttingen laget i en action film. og den siste scenen der når de bare sitter i stolene fulle av blod er rå.

 

eller når de går mot huset mens themet spilles i bakgrunnen er jo bare drit tøfft

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke en sånn veldig god forklaring på det for å si det sånn, det er faktisk også en god stund siden jeg så toern også. Kanksje jeg burde sette meg ned en kveld og kjøre et lite John Woo Hong Kong maraton, det hender alt for ofte at jeg dytter i The Killer eller Hard Boiled når jeg skal kose meg med litt John Woo film, siden de to er mine klare favoritter når det kommer til filmene hans.

 

 

Over til noe helt annet, som sikkert mange har lagt merke til så har DVD Profiler v. 3 --> vært uten kontakt med omverdenen i noen uker (midten av april) på grunn av en konflikt mellom den gamle utgaven (intervoactiv) og den nye versjonen (Invelos). Nå er DVD Profiler 3 oppe og går igjen. Legger med en liten grunn fra oppfinneren av DVD Profiler Ken Cole om saken...

 

We apologize for the site access issues that you may have experienced recently, affecting both our website and portions of DVD Profiler functionality.

 

The downtime was a result of a legal dispute between some members of InterVocative Software and Invelos Software.  We're happy to report that the issue has been permanently resolved to the satisfaction of both companies.  As of the closing of this agreement, InterVocative Software becomes a wholly owned subsidiary of Invelos Software, Inc.

 

We regret the negative impact to our customer base, and that we were unable to provide any notice or give information on why we were unavailable, due to the temporary court order in effect over the period.  I'd like to thank everyone who posted around the net for your amazing support of us over the downtime.

 

On the bright side of this, we now have the opportunity to go forward with a single program, a single database, and a single user community.  We'll be implementing the merges over the next few weeks.

 

Development continued during the downtime, in between the legal efforts. As a result there are three new things for you to enjoy at Invelos:

 

Så da er moroa tilbake :D

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som ikke liker Fargo? Jeg skjønner liksom ikke helt hva folk ser i den.

8576049[/snapback]

Jepp,du er den eneste.

 

Jeg ser William H. Macy spinne seg lenger og lenger inn i kaoset han selv har startet,og ler meg skakk i hjel av scenene hvor man ser hvor dårlig kidnapperne funker sammen. Helt genial film spør du meg.

Lenke til kommentar
Har egentlig ikke en sånn veldig god forklaring på det for å si det sånn, det er faktisk også en god stund siden jeg så toern også. Kanksje jeg burde sette meg ned en kveld og kjøre et lite John Woo Hong Kong maraton, det hender alt for ofte at jeg dytter i The Killer eller Hard Boiled når jeg skal kose meg med litt John Woo film, siden de to er mine klare favoritter når det kommer til filmene hans.

Husk på at John Woo har 'disowna' 2'ern (utenom sluttscenen). Fordi han og Hark Tsui var uenige om hvordan filmen skulle klippes, så 'Hark' brukte makten som produsentstillingen hans gav han og tok kontroll.

 

Er en stund siden jeg også så dem, men mener at den første var ett par hakk bedre enn oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som ikke liker Fargo? Jeg skjønner liksom ikke helt hva folk ser i den.

8576049[/snapback]

Du må være den første jeg har sett i filmforumet som støtter meg her! Helt enig i at Buscemi er det eneste positive - resten er bare møl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...