Nopros Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Var nettopp på Bambieffekten og ble vist en flott kortfilm før den. Denne, smilte godt da Wenche Foss dro frem sjakkbrettet. Fant ut nå at den ikke er på IMDb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Lf61-sYqe6g 45 aar siden i dag.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bronson Pinchot ekke serlig fan av Cruise heller..... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Den er veldig lik. Men har mer... Hm.. Catchy one liners som folk flest vil sette mer pris på. Den er ikke like sofistikert, mer obvious. Men funker fremdeles veldig bra. Endret 31. juli 2011 av Venerable Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Filmen om Utøya - en utenkelig tanke? Er vel bare et spørsmål om tid i mine øyne. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Med Aksel Hennie som Mr. Brevik. Skulle så absolutt ikke overraske meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Å Ane Dahl Torp som den lille jenta som sa nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Filmen om Utøya - en utenkelig tanke? Er vel bare et spørsmål om tid i mine øyne. Jeg så spekulasjoner om film-kosept bare noen timer etter hendelsen i tråden her på forumet så det er nok ingen umulighet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 ..og Jennie Skavlan som den tapre overlevende. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Og så klart må Nicolai Cleve Broch være AUF-leder, og Bjørn Sundqvist som gretten politietterforsker. 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvem skal så spille den sympatiske Stoltenberg? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg ser at en film om tragedien ikke nødvendigvis trenger å være feil, saken har mange sider og forskjellige synsvinkler man kan jobbe ut i fra. Men uansett om de skulle lage en som ville blitt bra, tror jeg at det er noe mange ville ha sett, men er nok en tanke å la det ligge noen år før man hiver seg over et eventuelt manus Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lars von Trier, og jeg ser den. 1 Lenke til kommentar
ennj Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvis det skjer spår jeg et enda større filmatisk kompromiss enn Nokas. Og det blir nok nødvendig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvem skal så spille den sympatiske Stoltenberg? Harald Eia? Eventuelt Pål Sverre Valheim Hagen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Noen som har sett Maskeblomstfamilien? Tenker på om den er verdt å se. Likte boka kjempegodt hvertfall Endret 1. august 2011 av Vowels Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Maskeblomstfamilien var det ingen som så, og Montages som faktisk gjorde det skrev en lang, kritisk artikkel om at noe er galt i norsk filmindustri utifra den filmen. Så antakeligvis nei... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg så den, og det var en heller laber opplevelse. Hjelper ikke at jeg knapt husker noe fra den. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Minnes at den ikke ble mottatt godt. (Mine innlegg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå