Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Aye, filminteressen går litt opp og ned. Er også nede i en dal akkurat nå. Filmer jeg har sett før går greit, men en ny film å sette seg inn i. Veldig tiltak... Går greit hvis man ser sammen med noen andre da.

 

Utrolig irriterende egentlig ^^

 

Er det samme her også, og for min del er det periodebasert å orke å se filmer. I likhet med de fleste andre. Akkurat nå er jeg heldigvis inne i en veldig så filminteressert periode hvor jeg ser 1-2 filmer daglig. Baserer hovedsaklig filmene etter ymse lister på Icheckmovies.com så får jeg i alle fall litt hjelp.

 

Samme gjelder forøvrig spilling også. Enkelte perioder vurderer jeg å selge pcn og konsoller til fordel for noe mer "praktisk", mens andre ganger kunne jeg aldri tenkt meg å være forruten.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hadde både Filmmusikk- og Filmsitat-quiz med noen kompiser for noen dager sider, og da er det veldig mange "klassikere" som atter dukker opp i hodet ditt. Så nå er listen lang hva gjelder filmer som jeg må se igjen.

 

Først på listen er Seven og Requiem for a Dream. To filmer som definitivt krever minimum med lys utenfra, og total innlevelse. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Tviler nesten på at Kilmer blir med i Top Gun 2, fra hva jeg har hørt missliker han Cruise til ektreme grader,

 

 

I følge wiki

 

Following their appearance together in Top Gun, Kilmer and co-star Tom Cruise reportedly had taken their onscreen conflict offscreen. Reports classified the two as holding a vitriolic hatred of one another.[43] Kilmer even refused to participate in a charity beach volleyball game with Cruise on the grounds that he was "dangerous", although Kilmer is noted to have knocked Cruise out in a fistfight during the filming of Top Gun.[43
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Rear Window (1954). Jeg føler meg som en hipster, men det virker som om det ikke er så mange slike filmer lenger.

 

Ditto. Samme feelingen fikk jeg forøvrig da jeg så "12 Angry Men" for første gang forleden.

Jeg trodde at dette var en film som var hypet litt for mye opp og at jeg kom til å kjede meg, men tok heldigvis feil. Forventninger er noe jeg skjeldent har til filmer. Kan tenkes at dette hjelper på for en bedre filmopplevelse. I alle fall for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Rear Window (1954). Jeg føler meg som en hipster, men det virker som om det ikke er så mange slike filmer lenger.

 

Ditto. Samme feelingen fikk jeg forøvrig da jeg så "12 Angry Men" for første gang forleden.

Jeg trodde at dette var en film som var hypet litt for mye opp og at jeg kom til å kjede meg, men tok heldigvis feil. Forventninger er noe jeg skjeldent har til filmer. Kan tenkes at dette hjelper på for en bedre filmopplevelse. I alle fall for mitt vedkommende.

 

Mmm. 12 Angry Men ble fort min favorittfilm. Dialog har aldri vært så spennende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...