Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Husker eg såg ID på kino, det var ganske stort for min del :p Underholdning hele veien!Er ikke lenge siden jeg såg siste halvdel på tv her om dagen heller...satt faktisk å tenkte på hvordan en evt. oppfølger ville bli.

 

Så er det faen meg planlagt hele 2 nye filmer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ID var for meg (som ung) den ultimate filmen; Action, humor( :dontgetit:) og fete(!) romvesener.

 

Noen filmer vil jeg egentlig ikke se igjen som voksen da jeg har et veldig godt nostalgisk forhold til de slik ståa er nå, og det er dumt å ødelegge fine minner bare fordi man har blitt mer kritisk (som jo er en konsekvens av å se mange filmer) og "voksen".

 

Om jeg kommer til å se oppfølgeren?

Helt klart, og jeg kommer så og si garantert til å synes at originalen er bedre.

Lenke til kommentar

En film som heldigvis har overlevd tidens tann er The Rock. Så den på Blu-ray i går kveld. En fantastisk actionfilm, mye takket være den herlige musikken.

 

ID2 kan blir interessant. Ikke nødvendigvis like bra som eneren var i sin tid, men interessant nok til at jeg gidder å se den for nysgjerrighetens skyld.

 

Top Gun 2 derimot. :dribble:

 

Kanskje en liten overdrivelse, men jeg elsker Top Gun 1, så jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

En film som heldigvis har overlevd tidens tann er The Rock. Så den på Blu-ray i går kveld. En fantastisk actionfilm, mye takket være den herlige musikken.

 

 

Den må jeg definitivt få meg på Blu-Ray. Connery, Cage, Harris, Morse, McGinley... Så mange fete skuespillere, så usaklig plot og så mye action.

Lenke til kommentar

Så selv The Adjustment Bureau i kveld. Grei nok. Stort potensial som ikke ble utnyttet tilstrekkelig. Så jo etterpå på DVD-coveret at det er en 7-årsgrensefilm. De har en tendens til å ikke være blant de helt der oppe av filmer.

 

Oooh evil postcount.

Endret av Hyperio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...