Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sukk.. Ser at det planlegges en hel del pirates of the carabbean filmer og. Det er egentlig greit da de filmene er ok underholdning, og et fascinerende univers. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Will Smith, Roland Emmerich og fientlige aliens i store romskip = ok? Nei, det kan jeg ikke akseptere. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Will Smith, Roland Emmerich og fientlige aliens i store romskip = ok? Nei, det kan jeg ikke akseptere. Jeg gleder meg. Problemet er at det har blitt gjort så mange ganger nå. Er ikke sikkert denne vil bringe noe nytt på bordet. Med mindre kommer opp med noe originalt da. Da kan det bli bra. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Will Smith, Roland Emmerich og fientlige aliens i store romskip = originalitet? Nei, det har jeg ikke tro på. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hver episode av House, CSI, Lie to Me, The Mentalist, osv er helt lik. Mye likere enn de fleste oppfølgere er til originalene sine. Ser ingen grunn til å klage på oppfølgere som spiller videre på noe folk likte og ble underholdt av. Vil ikke kalle det melking å lage en sesong til av et show. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hver episode av House, CSI, Lie to Me, The Mentalist, osv er helt lik. Mye likere enn de fleste oppfølgere er til originalene sine. Ser ingen grunn til å klage på oppfølgere som spiller videre på noe folk likte og ble underholdt av. Vil ikke kalle det melking å lage en sesong til av et show. Blir feil og sammenligne med serier. De legger mye mer opp til for eksempel karakterprogresjon, og nye ting i historien som gjør det spennende å følge med på. I en film som hadde en happy ending og ikke var tenkt til å fortsette så kan det lett føles rart. Med mindre de så klart greier å gjøre det naturlig og kommer opp med noe originalt og spennende. Da er det helt ok. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Counter-point: Two and a Half Men. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hehe, selv Two and a Half Men har en story der det skjer ting, som skulle ført til karakterutvikling, men egentlig bare gir et falskt håp til seerne om at det vil løse seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Og plutselig bare "dør" Charlie og inn kommer Ashton Kutcher? Lurer på hvordan Charlie blir skrevet ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Blir nok Aids. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Blir nok Aids. Tar for lang tid. Hadde det vært normale anstendigheter så ville han sikkert dratt på rehab eller noe og fått en fin slutt. Men har en anelse at serieskaperen ikke har så mye til overs for han. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Av den listen på forrige side så ser jeg fram til avatar og kill bill 3 spesielt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har vi fått noen detaljer om hva oppfølgeren til Avatar vil handle om? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Under havet såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Nei, men jeg gleder meg uansett, likte den første veldig godt. Edit: Under havet. Endret 28. juli 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Mye å glede seg til. Herlig! MEN IN BLACK III!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg likte også den første godt. Den var veldig fin å se på. Vi får se hvordan dette blir da. Brukte de ikke ganske lang tid på den første? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Av å lese titlene er det eneste som er interessant på den listen "The dark knight rises" for meg. resten er som hyperio sa: btw, mer avatar , independence day og WANTED 2?!!! edit - choise of words Endret 28. juli 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 ID2 kan jo bli fett som faen. Til tross for at 1ern er ganske slapp, blir jeg underholdt som bare det. Will Smith nærmer seg gudestatus her i heimen! Ellers var det jo masse snop på lista. Avatar er selvfølgelig ikke en av de, men det visste dere jo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Pfft. Independence day har jeg ikke noen spesielt store forventninger til, synes eneren er så som så. Men skal da se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå