Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Will Smith, Roland Emmerich og fientlige aliens i store romskip = ok? Nei, det kan jeg ikke akseptere. Jeg gleder meg.

Problemet er at det har blitt gjort så mange ganger nå. Er ikke sikkert denne vil bringe noe nytt på bordet. Med mindre kommer opp med noe originalt da. Da kan det bli bra.

Lenke til kommentar

Hver episode av House, CSI, Lie to Me, The Mentalist, osv er helt lik. Mye likere enn de fleste oppfølgere er til originalene sine. Ser ingen grunn til å klage på oppfølgere som spiller videre på noe folk likte og ble underholdt av. Vil ikke kalle det melking å lage en sesong til av et show.

Lenke til kommentar

Hver episode av House, CSI, Lie to Me, The Mentalist, osv er helt lik. Mye likere enn de fleste oppfølgere er til originalene sine. Ser ingen grunn til å klage på oppfølgere som spiller videre på noe folk likte og ble underholdt av. Vil ikke kalle det melking å lage en sesong til av et show.

Blir feil og sammenligne med serier. De legger mye mer opp til for eksempel karakterprogresjon, og nye ting i historien som gjør det spennende å følge med på. I en film som hadde en happy ending og ikke var tenkt til å fortsette så kan det lett føles rart. Med mindre de så klart greier å gjøre det naturlig og kommer opp med noe originalt og spennende. Da er det helt ok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei, men jeg gleder meg uansett, likte den første veldig godt.

Edit: Under havet. :yes:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

ID2 kan jo bli fett som faen. Til tross for at 1ern er ganske slapp, blir jeg underholdt som bare det. Will Smith nærmer seg gudestatus her i heimen!

Ellers var det jo masse snop på lista. Avatar er selvfølgelig ikke en av de, men det visste dere jo. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Pfft.

Independence day har jeg ikke noen spesielt store forventninger til, synes eneren er så som så. Men skal da se den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...