Dimitrij Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har pinlig nok enda ikke sett Watchmen, så hvilken Watchmen-utgave er i grunn best? Heller imot DC. DC er i mine øyne best. Den har bedre rytme, og synes nesten den virket kortere enn kinoutgaven. Den ekstra lange utgaven har jeg ikke sett, men der er det vel bare en ekstra animasjonsdel som egentlig ikke har noe med resten av filmen å gjøre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://scifimafia.com/2011/07/sdcc-2011-steven-spielberg-talks-jurassic-park-4/ While there have been rumors and nay-saying, back-and-forth about even the possibility of a new installment of Jurassic Park, much less ‘when’ it could happen. Steven Spielberg himself has now cleared the air. During the panel for The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn at San Diego’s Comic-Con, director Steven Spielberg took a minute to address the status of the long-awaited Jurassic Park IV. The director said, “We have a story, I can happily announce right now,” Spielberg said, “We have a writer… Hopefully, we’ll be making Jurassic Park IV in the near future. In the next two or three years.” Jurassic Park IV could possibly hit theaters before 2015. Oh yes. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Tja, det er jo ei sci-fi dedikert filmside så de vil nok ha mer. Jeg ser fram til denne og har trua. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har pinlig nok enda ikke sett Watchmen, så hvilken Watchmen-utgave er i grunn best? Heller imot DC. DC er i mine øyne best. Den har bedre rytme, og synes nesten den virket kortere enn kinoutgaven. Den ekstra lange utgaven har jeg ikke sett, men der er det vel bare en ekstra animasjonsdel som egentlig ikke har noe med resten av filmen å gjøre. I boka er sjømann-tegneserien flettet inn i historiene newsagent-mannen forteller, de kommer opp rundt om kring i boka og alt som blir sagt der kan linkes til resten av historien. Hvordan det funker i filmformat aner jeg ikke. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvordan det funker i filmformat aner jeg ikke. Det fungerer veldig bra i The Ultimate Cut. Det er flettet inn på samme måte i filmen. Det hoppes ikke rett ut i tegneserien uten mål og mening. For de som liker Watchmen, er The Ultimate Cut absolutt anbefalt. Jeg ville ikke sett noen andre versjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Ikke vits aa lage JP4 hvis den ikke er bedre enn JP2/JP3....men de gir vel faen saa lenge folk betaler. Opplevde ikke noe av det du sier mht NY da jeg var der i fjor...he he. Endret 26. juli 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Presterte faktisk å sovne under JP3 når jeg såg den på kino. Ble vekket en stund etter, men da hadde jeg mistet helt tråden så jeg sov bare videre . Samme skjedde når eg skulle se den hos en kompis i ettertid...håpløs film. Når jeg omsider kjøpte JP box-set på DVD i sin tid, greide jeg altså å se filmen uten å sovne Har sovnet på kino 2 ganger, og synderene her var denne og The Matrix Revolutions. Endret 27. juli 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg sovnet under den første Transformers, ikke fordi filmen var så kjip, men fordi jeg hadde jobbet nattskift, og foreldrene mine kom på besøk samme dag så jeg fikk ikke sovet noe. Og så ble dratt med på kino i ekstra gode (dyre) seter. Blackout. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kunne vert verre enn JP3 , kunne vert Mortal Kombat 2....lulz Aa sovne paa kino er dyr affere imo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jurassic park har jo blitt ganske kjedelig etter hvert som oppfølgerene kom. Skal det komme en til altså? Da håper jeg dem stepper up. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Aa sovne paa kino er dyr affere imo. Hva da prisen på en billett? Ta og hiv på en parkeringsbot på 500 spenn på toppen så begynner det å hjelpe. 580 spenn kostet det meg å se Der Untergang på kino Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Mye Knask her IMDb: MoVies you won't even believe are coming out - a list by Stephenriceuniverse Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Wow, mye og se fram til! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Mye der. Men også mye spennende. Slik som det alltid har vært altså. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har en film jeg gjerne vil ha. Jeg har htat den tekstet på vhs for mange år siden,men nå finner jeg den på DVD men uten norsk tekst. På engelsk heter filmen Practical Magic, på norsk heter den Magiens Makt. Kan noen vær så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bare meg eller virker det til å være en god del melkeprosjekter av gamle filmer som egentlig bare burde ligge? Som for eksempel Independence Day og Top Gun. Uten at jeg kan uttale meg om sistnevnte, så vil jeg tro at det blir vanskelig å lage veldig bra oppfølger av ID. Tror det veldig lett kan ende som en ok actionfilm. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Stusset på at det allerede er planlagt en nr. 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå