......... Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) En ORDENTLIG teaser trailer til The Dark Knight Rises er kommet på facebook siden til filmen. http://www.facebook.com/video/video.php?v=2054374751994 Fy så bra den ser ut. Endret 18. juli 2011 av ......... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ikke post det samme her som i "Mens vi venter på The Dark Knight Rises"-tråden. De som bryr seg kan lese der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Da fikk jeg sett Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2. Og det i selveste Chinese Theather i Hollywood. Finfin opplevelse. Tenk på alle de stjernene som har suttet der før meg. Sweet! Lenke til kommentar
Spider Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tenk så moro det blir her inne hvis Rises suger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Herregud, Marvel-fanboyen i meg skriker av The Avengers-teaseren fra slutten til Captain America. Man kan se den her inntill den blir fjerna. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tenk så moro det blir her inne hvis Rises suger. Jeg må innrømme at jeg ikke synes The Dark Knight var så bra som folk skulle ha det til, til tross for Ledgers geniale tolkning. Så jeg er vel gal og desillusjonert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg ser virkelig ikke for meg hvordan den skulle bli dårlig. Det finnes mer enn nok materiale, så hvis de bare følger tegneserien så blir den ålreit. Nolan har til gode å bomme, hvorfor begynne nå? Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XzInasJfnNg Dritfett! Endret 18. juli 2011 av ......... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Ser for meg at du var en sånn som brukte å spille av ringetonen på 3310-en din høyt i bussen. Endret 18. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ikke post det samme her som i "Mens vi venter på The Dark Knight Rises"-tråden. De som bryr seg kan lese der. Akkurat det der kan du si om alle emner. Bare lag en tråd for alt for de som måtte bry seg. Jeg er tilhenger av store tråder der man får alt så man slipper å gå innom en hel haug. I tillegg er det langt flere som leser her så man når fram til flere. 7 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Gleder meg veldig til Contagion etter å ha sett traileren i trailer-tråden. Digger denne typen tilsynelatende mild sci-fi film med apokalyptiske likhetstrekk. Jeg synes jeg kan huske å ha sett en film om Ebola-viruset som jeg synes var veldig bra, men dette er veldig lenge siden og jeg er ikker helt sikker på hva den heter. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tenk så moro det blir her inne hvis Rises suger. Jeg må innrømme at jeg ikke synes The Dark Knight var så bra som folk skulle ha det til, til tross for Ledgers geniale tolkning. Så jeg er vel gal og desillusjonert. Du er ikke alene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Etter å ha sett the thing 2011 traileren er jeg forferdelig skuffet Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Akkurat det der kan du si om alle emner. Ikke alle emner har en helt egen aktiv tråd. Og det er uansett ingen grunn til å copypaste innleggene sine til hver eneste relevante tråd på forumet. Endret 18. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Contagion så grei ut hvertfall, isåfall en stødig cast hvertfall. Skal se den hvertfall. Matt Damon, Jude Law, Fishburne, Paltrow o.s.v. Også andre storfavoritter som John Hawkes(Winter`s Bone) og Bryan Cranston fra Breaking Bad i mindre roller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Så nettopp traileren til the thing, og det var så rart fordi flere scener er klin identiske med en annen film jeg har sett. Trodde først det var samme filmen. Jaja. Den må nok ses. Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er nå mer enn nok nordmenn i The Thing hvertfall. Synd de bare har mindre biroller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Også synd om den er proppet med Jump scares. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Den kommer til å være full av det.. Ingen grunn til å tro at The Thing kommer til å bli noe annet enn en middelmådig typisk Hollywood monsterfilm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Av respekt for originalen får vi håpe den ikke blir det, men en remake er jo kun for å tjene penger på noe uten å løfte en finger sjæl, så det blir nok skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå