Sodd Ball Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Så 300 på IMAX i helga. Var ikke 3D, men en diger skjerm og ekstremt bra lyd. Sinnsykt bra filmopplevelse. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hører skuffende rykter om at den nye Die Hard filmen vil få en PG-13 rating. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 AICN - So, I answered my phone and it was... BRUCE WILLIS ON THE LINE! Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro/synes. Vi får rett og slett vente og se. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Virker veldig usannsynlig at Die Hard 4.0 blir unntaket som bekrefter regelen om at når Hollywood svin bestemmer seg for å kutte en hardcore action film ned til PG-13, så går det alltid til helvete. Og uansett om den fremdeles er kickass som PG-13, så ville den ha være enda bedre med R-rating. Men som du sier, vi får se. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hvis han ikke sier Yippee-ki-yay, motherfucker i filmen er det ingen die hard film så det er jo greit Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det jeg hørte i traileren var "Yippie-ki-yay motherf..." Kanskje han blir avbrutt? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det jeg hørte i traileren var "Yippie-ki-yay motherf..." Kanskje han blir avbrutt? 8567040[/snapback] Eller kanskje traileren bare er sensurert? Kan ikke huske å ha hørt et eneste "fuck" i traileren ihvertfall. Men kanskje jeg hører dårlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sensuren er greit. Det er tross alt barn som også har tilgang til slike trailere. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Finnes nå verre ting i reklame en ordet "fuck" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 seriøst amerikanernes frykt for ord er rar, dette er folk som dreper hverandre uten noe serlig grunn. men at noen sier fuck eller shit og at et 15 åring hører dette er farlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Finnes nå verre ting i reklame en ordet "fuck" 8567164[/snapback] Hva da? Edit: Feil sitat Endret 8. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sensuren er greit. Det er tross alt barn som også har tilgang til slike trailere. 8567154[/snapback] Siden når har banneord vært galt? De er ord. Hva gjør de, egentlig? De skader ingen, og de fører ikke til kriminelle eller voldelige handlinger. Jeg ser ikke hvorfor amerikanerne er så patetiske når det gjelder ord. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dagens reklame har ganske høyt seksuelt innhold, og faktisk en del vold. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lå en bunke med filmer å ventet på meg når jeg kom hjem fra skolen i dag. Tenkte jeg skulle se en av de i kveld, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken en... Så hva synes dere? Filmene jeg fikk var: The Transporter (har sett den, men begynner å bli en liten stund siden) Rush Hour (er ikke helt sikker på om jeg har sett den...) Snatch (genial film, men er ikke så lenge siden jeg har sett den) Face/Off (tror jeg har sett deler av filmen for veldig lenge siden ) Heat (ikke sett den) Memento (ikke sett den) Egentlig står det mellom de tre siste filmene, men jeg har veldig lyst til å se de andre også. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heat, definitivt - etterfulgt av Memento. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Sensuren er greit. Det er tross alt barn som også har tilgang til slike trailere. 8567154[/snapback] Siden når har banneord vært galt? De er ord. Hva gjør de, egentlig? De skader ingen, og de fører ikke til kriminelle eller voldelige handlinger. Jeg ser ikke hvorfor amerikanerne er så patetiske når det gjelder ord. 8567229[/snapback] Banneord kan føre til voldlige handlinger - mest sannsynlig skader. Men det er noe jeg mener. Ferdig med denne diskusjonen. Nå er det film Endret 8. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heat, definitivt - etterfulgt av Memento. 8567286[/snapback] what he said. liker heat mer og mer hvor hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heat, definitivt - etterfulgt av Memento. 8567286[/snapback] what he said. liker heat mer og mer hvor hver gang jeg ser den 8567373[/snapback] Hmm... Oppdaget at Heat varte i 2 timer og 45 minutter... Tror det kan bli litt for lenge i forhold til skolen i morgen osv. Men har sinsykt lyst til å se den også, så da får jeg heller bli trøtt i morgen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 du bør heller se den på dagen eller tidlig på kvelden, så du kan ha på litt volum i stede for å sitte helt intil tv'n og såvit høre hva de sier så man ikke vekker naboer. lyden er rå i den filmen og bør nytes med litt volum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå