torboe Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Okej folkens! Har fått veldig sansen for Woody Allen i det siste og trenger litt hjelp til utvalg av neste film. Lurte derfor på hvilken Woody Allen film er deres favoritt? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Av de få jeg har sett står det mellom Annie Hall og Manhattan. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har sett Annie Hall, var vel den først og fremst som fikk meg gira på Woody. Kjører på å ser Manhatten jeg, tenker jeg! Takk for tipset Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Slik rangerer jeg Woody Allen-filmene jeg har sett så langt, så du kan jo bruke denne som en evt. pekepinne. Fra best til dårligst. Annie Hall Manhattan Hannah and Her Sisters Crimes and Misdemeanors Radio Days The Purple Rose of Cairo Match Point Interiors Vicky Cristina Barcelona Midnight in Paris Deconstructing Harry Zelig Love and Death Stardust Memories New York Stories [segment 3 - Oedipus Wrecks] Cassandra's Dream Sleeper Take the Money and Run A Midsummer Night's Sex Comedy Broadway Danny Rose Bananas Everything You Always Wanted to Know About Sex What's Up, Tiger Lily? Whatever Works Endret 21. juni 2011 av tjalla 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Whatever Works er kanskje ikke det beste som finnes der ute, men: Larry David. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har sett alt for lite Allen, men kan skyte inn at You Will Meet a Tall Dark Stranger ikke er noe å anbefale. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Whatever Works er kanskje ikke det beste som finnes der ute, men: Larry David. Absolutt ikke noe forhold til fyren foruten et par kjappe blikk på 'Curb..' og han blir for meg en litt kjip avart av W.A. Jeg synes Whatever Works var god helt opp til det punktet hvor mora kommer inn i bildet. Da stupte den som en sprukken ballong. Endret 22. juni 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Spider Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nja. Det du sier om Whatever Works er jeg enig med deg i, men at en konfronterende narsissist er en avart av en intellektuell nevrotiker klarer jeg ikke helt å vrenge hjernen min rundt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Heihei, tenkte å kanskje slenge opp No Country for Old Men på skjermen i natt, men har fått veldig varierende kommentarer angående filmen, hva syntes dere om den? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg liker den. Fant den igjen i hyllen etter lang tid, tror jeg må se den igjen nå. Har ikke sett den siden den kom ut på dvd. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 No Country For Old Men er sykelig bra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har bare sett den tre ganger, en skam. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Venta litt med å se Winters Bone til i går når jeg fikk den på Bluray. Må si jeg likte skuespillet til Jennifer Lawrence og John Hawkes i filmen veldig. Plottet var greit og. Uansett, siden ingen så ut til å bry seg eller vite hvem Darren Aronofsky var i tv-forumet. Hva synes folk om at Aronofsky skal regisere tv-pilot for HBO? Spenndene å se at noen filmregisører som han, Frank Darabont og Martin Scorsese blant annet er villig til å jobbe med film, tiltross for at de er flinkiser på film. Tenkte jeg skulle se Pi i kveld. Har ikke sett filmen siden rundt 2006 eller noe sånt. Påtide at jeg ser den igjen. Endret 22. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Tjæh, njæh, det er alltid vanskelig å si på forhånd hvor involvert disse regissørene blir i seriene og derfor også hvor stort personlig avtrykk de selv setter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Da har Amanda-nominasjonene kommet (for de som måtte bry seg) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kun sett Trolljegeren, som for øvrig var fantastisk, men Nokas kunne jeg tenkt meg å se. Ingen av de andre frister spesielt. Kanskje "flopper som «Exteriors» og «Pax».", bare for å se de. Jeg var en av de 15 000 heldige som fikk se 5 Løgner på kino, så jeg anser meg selv som floppkongen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 NOKAS synes jeg var veldig bra, den bar ikke preg av å være noe særlig annet enn et forsøk på å fortelle en historie. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jørgen + Anne = sant må du også se. Liten skandale at den ikke ble nominert for årets beste film (og ikke bare den reduserende barnefilmsjangeren). Ellers er det vel Nokas, Limbo og Kongen av Bastøy som må sees om man har noe interesse av det. Keepern til Liverpool er også veldig herlig (som også er nominert for beste barnefilm). Endret 23. juni 2011 av tjalla Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tipper Fincher er passe snurt for å ha blitt oversett i kategorien "Beste Utenlandske Kinofilm". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå