Spider Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Se Bom yeoureum gaeul gyeoul geurigo bom, så kan du komme tilbake og si at en film aldri har forandret deg. Eventuelt kan man se Festen og glede seg over at pinlige tausheter i familieselskaper vil få et helt nytt spekter av undertekster. 3 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Flere enn meg som gleder seg vilt til denne her? Har sett alle filmene i boksen, men kun i dårlig kvalitet.. Ser mest fram til et gjensyn av L'atalante.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen som har sett Melancholia ennå? Ja. Filmen er..hmm..jeg gikk ut av kinosalen med den merkeligste følelsen jeg har hatt på lenge lenge. Glimrende film og må nok kanskje ha meg gjensyn tror jeg. 2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Må prøve å kidnappe nokon å ta med meg så eg kan se han på kino. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Må prøve å kidnappe nokon å ta med meg så eg kan se han på kino. Tenkte samme tanken. Tviler på at det er noen venner som vil bli med å se den.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vel, vi var 3 stykk i kinosalen..filmen trekker nok ikke så mye publikum dessverre så jeg tror du kan ha rett i de antagelsene. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var faktisk nesten full sal når jeg så den, likte den veldig godt. Gleder meg til å se den på nytt når den kommer ut på dvd/blueray Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen som har sett Melancholia ennå? Jepp, glimrende film. 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var også nesten full sal når jeg så Melancholia, riktignok på premieren. Fantastisk opplevelse, som antakeligvis er best på kino. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Synd for filmen at det finnes så mange som er alene i sin interesse at de ikke "kan" se den på kino. På grunn av en meningsløs sosial norm som ikke burde eksistert. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Anbefaler å overkomme din paranoia og ikke tenke at alle ler bak din rygg bare fordi du går alene. Sosiale normer kan være noe drit, men jeg ser virkelig ikke vanskeligheten med å bryte akkurat denne normen. Du sitter i mørket i to timer og lusker deg ut igjen etterpå. Om du så ser ut som en douche før filmen får så være når det er en film som Melancholia på plakaten. Case closed. Si ifra om du trosset normen Endret 3. juni 2011 av tjalla Lenke til kommentar
ennj Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er faktisk så priviligert at dama mi lett hadde blitt med på den Min "unnskyldning" for å ikke ha sett den ennå er heller økonomisk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Da jeg så Melancholia på kino. Så var det ei jente med adhd/epilepsi eller noen annet form for rastløshet eller sykdom, som satt og hikstet og lo seg gjennom hele den første timen av filmen. Det var det mest fortvilte kinoøyeblikket jeg noensinne har hatt, og ikke var jeg mann nok til å be henne skjerpe seg og si at filmen faktisk ikke er så morsom heller. Kjæresten derimot gikk lei etter hvert og fikk henne til å slutte. Ikke før det ble rolig begynte den eldre damen til venstre for meg å åpne beltet for så å åpne buksesmekken. Ja faktisk! Ca et kvarter etter løp hun heldigvis ut av salen med hånden foran munnen. Så hun aldri igjen. Alt i alt så var det en veldig fin filmopplevelse altså. Endret 3. juni 2011 av Nopros 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Alt i alt sier posten din alt om hvorfor jeg ikke går på kino. Jeg har opplevd tullinger som SVARER telefonen når den ringer, og plaprer i vei om at de er på kino og hva slags film det er og talaaaaaaas kompis. Pluss den slitsomme knitringa med godtepapir. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Låt den rätte komma in kan nå sees gratis på NRKs nett-tv. Altså her. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Vigo har jeg allerede sett....han ble knerta av Ghostbusters *humrer* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Satte akkurat på Casablanca i HD, for en fantastisk bildekvalitet den har. Dette blir nok en god filmopplevelse. 4 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg så X-men: first class i dag, og syntes det var en fantastisk god filmopplevelse Var som alltid ute i siste liten så jeg kjøpte billetter ti minutter inn i reklamen. Men den var virkelig god ja, og ikke en kjedelig minutt syntes nå jeg. Syntes Magneto sin bakhistorie var veldig interessant! syntes syntes syntes. Var nesten alene i kinosalen også, så ingen klarte å ødelegge filmen heldigvis. Anbefales! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Eg og syntes det var ei god oppleving, utanom Moira. Eg følte ho passa veldig lite inn i filmen og blei veldig mykje tilsidesatt. Men utruleg kjekt å få historien til alle, eigentleg. Pluss at eg er X-men fan. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nettopp sett Singing In The Rain for første gang, og skjønner godt at denne regnes som en klassiker. Den fyker opp som en av rundt 30 filmer jeg har gitt 10/10 på imdb gitt. Har lenge hatt filmen liggende, og prøvde meg etter posten din. Men nei huff musikaler er virkelig ikke noe for meg. Klarte å tvinge meg gjennom de to første sang nummerne, men måtte spole gjennom resten. Det eneste positive jeg har å si var at den holdt meg over middels interessant i hvordan historien utviklet seg. Jeg var genuint nysgjerrig på den delen. Så den var jo litt underholdene... I guess... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå