Analmeth Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Gypsy: http://www.imdb.com/title/tt0290673/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvor kan jeg kjøpe de to sistnevnte filmene på nettet, uten å må oppgi noe visa nummer? Dem så interesange ut begge to. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Skal man handle på nett så trenger man kortnummer. Ser ingen grunn til å la det stoppe deg. Endret 30. mai 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Stoler ikke på og utgi kortnummer til slike sider. Hva skjer med og bare sende pakker i vanlig postoppkrav da? Men nei, ser ikke for meg at de blir så lett og få tak i da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva er "slike sider"? My god. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lord Britishface Skrevet 30. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Skummelt med slike svindelsider som Play og Amazon; det ser jo så seriøst ut. Bra at du er på tå hev, Gypsy! Med nesen du har for kriminalitet bør du jobbe for Økokrim. Endret 30. mai 2011 av Lord Britishface 18 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Cdon.com sender med faktura. Dersom du oppgjev personnr ditt. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er vel for så vidt like ille å oppgi personnummer som kortnummer. Men de større netthandel sidene er jo utrolig sikkre, så det skal egentlig ikke være noe stort problem. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Visa SpendOn kan anbefales Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Så A Serbian Film igår, og kan ikke si jeg sitter igjen med varige mén. Hadde forventa noe heeelt drøyt, men ble skuffa. Nå er ikke jeg vant til denne typen filmer, men hvis dette er det sykeste som er laget, må jeg være en tøff jævel. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Stoler ikke på og utgi kortnummer til slike sider. Hva skjer med og bare sende pakker i vanlig postoppkrav da? Men nei, ser ikke for meg at de blir så lett og få tak i da. Med "slike sider" antar jeg du mener play.com osv. Det er helt naturlig å være skeptisk til netthandel når man ikke har benyttet det før, men jeg og sikkert 50 andre her inne kan garantere at det er 200% sikkert. Hvis du ikke tør så har de Bom yeoureum gaeul gyeoul geurigo bom (Vår, sommer, høst, vinter... og vår) på Platekompaniet - ihvertfall sist gang jeg var innom. Irreversible er en annen sak, men du skal ikke se bort ifra at de har begynt å selge den også. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Forstår egentlig ikke hvorfor folk er kritiske til bruk av Visa ol på nettet? Blir du svindla så er det jo VISA som må betale. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Korrekt som du sier martin808, med mindre du har vært totalt idiot. Om du burde skjønne at du blir svindlet, så betaler ikke VISA det tapte. Om du derimot blir fucked etter å ha kjøpt en film på en stor, kjent nettside, så vil du få alt tilbake. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 De av dere som fikk meg inn på tanken på å se "Srpski film".. Jeg hater dere! Makan til jævlig film.. Så langt den mest groteske og jævlige filmen jeg har sett! Likevel glad for at jeg pinte meg gjennom den, men kommer aldri i verden til å se den igjen! 2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Se Bom yeoureum gaeul gyeoul geurigo bom, så kan du komme tilbake og si at en film aldri har forandret deg. Selv søker jeg filmer som er givende og har et visst dannelsesaspekt i seg, så vel som at filmen kan påvirke meg på forskjellige måter og trigger ulike følelser. Som person elsker jeg noe som bidrar til holdningsendringer. Summen av alt dette gagner min selvutvikling. Det liker jeg ved film. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Så A Serbian Film igår, og kan ikke si jeg sitter igjen med varige mén. Hadde forventa noe heeelt drøyt, men ble skuffa. Nå er ikke jeg vant til denne typen filmer, men hvis dette er det sykeste som er laget, må jeg være en tøff jævel. Du er bad-ass! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nettopp sett Singing In The Rain for første gang, og skjønner godt at denne regnes som en klassiker. Den fyker opp som en av rundt 30 filmer jeg har gitt 10/10 på imdb gitt. Men en ting: Bare jeg som legger merke til klippefeilen som er gjort rett etter moses-toses dansenummeret? Donald O'Connor gjør narr av diksjonslæreren, Han snur seg, så ser vi samme bevegelsene i to forskjellige "shots". Jeg ble litt satt ut av dette. Det minte meg om The Town Extended utgaven, hvor Ben Affleck sier det samme to ganger i to forskjellige scener. Hvordan er det mulig å overse dette? Lenke til kommentar
......... Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Oj,oj, oj. http://montages.no/2011/06/paul-thomas-andersons-neste-mot-innspilling/ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Blir spennende å følge denne filmen ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen som har sett Melancholia ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå