ErikBlodøks Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 ganske andre boller ja.. slik skal Conan se ut. Har selv lest Conan tegneseriene, vet hvor mye muskler og mann det skal vaere Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Så denne filmen i dag, og er offisielt traumatisert. Føler med deg. Vi var ein gjeng som såg den for eit par månadar sia. Eg vart vel aldri den same igjen... maa nesten se den selv naa.. hva i alle dager kan vaere saa faelt hehe Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Newborn-scena sitter framleis brent inn i skolten. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eirik: Du vil forstå når du ser den, og mest sannsynlig få psykiske skadevirkninger av større eller mindre grad. Dette er en relativt tankevekkende film, etter min mening. Kommer til å ta en god stund før jeg slutter å filosofere. Det gjør vondt langt inni meg hver gang, dog. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 At man aldri blir den samme etter og se en film, har jeg vanskelig for og tro. Har sett book of Eli nå. Filmen var bra, men siste del var noe skuffende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 At man aldri blir den samme etter og se en film, har jeg vanskelig for og tro. Rart. Det har jeg selv opplevd opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 På hvilken måte da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Denne er vel enda mer søvndyssende for de som ikke interesserer seg for slike filmer. (se på lengden) Noen som har sett hele Sátántangó? Hadde vært interessant å prøvd, men klarer ikke å tro at jeg orker! Jeg så den for et par år siden. Jeg føler hele greia ble pretensiøst lang. Vet det er flere her og enda fler på diskuterfilm som forguder den, kanskje de føler de må like den når de har brukt over 7 timer på den. En god film for all del, men jeg skal innrømme at jeg kjedet meg til tider. Så du den sammenhengende? Bortsett fra en halvtimes pause for å spise og hvile øynene litt, så jeg den sammenhengende ja. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 At man aldri blir den samme etter og se en film, har jeg vanskelig for og tro. Hva tror du er vitsen med å formidle noe hvis man ikke skal prøve å påvirke mottakeren? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) . Endret 29. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lycantrophe Skrevet 29. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg skjønner hva du sier, men har enda ikke opplevd det. Jeg tenker såpass mye på egenhånd, at jeg ikke trenger noe film for og åpne sinnet mitt.. Endret 29. mai 2011 av Lycantrophe 14 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Meh. skal dere jage meg bort fra denne tråden og? la meg være i fred. Jeg bare sier det, har ikke skjedd med meg og finner det vanskelig og tro. Moving on. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg finner det utrolig at noen orker å sitte hjemme hele dagen uten å gjøre noe da jeg ikke gjør det selv. Det betyr ikke at det ikke er sosialklienter i landet. On topic: Lurer på et gjensyn med Toy Story igjen, har ikke sett den siden jeg var typ 6-7 år. Er det mulig uten å ødelegge de gode minnene? Hva med 2+3? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Så du har aldri lært noe som helst av å se en film? Ikke fått nye innsikter, enten det er politisk, filosofisk, emosjonelt eller kunnskapsmessig?Vel, da synes jeg synd på deg. Ingen som jager deg bort fra tråden. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei! det er en enorm forskjell på "og aldri bli den samme" etter og ha sett en film, i forhold til og få nye innsikter/lære noe. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei! det er en enorm forskjell på "og aldri bli den samme" etter og ha sett en film, i forhold til og få nye innsikter/lære noe. Mulig du oppfatter meg som en kverrulant, men har man først fått nye innsikter eller ny kunnskap så er man jo faktisk ikke den samme lenger. 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, jeg oppfatter deg som en kvervulant. Jeg er uenig i den. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Så True Grit i går! -Storkoste meg! Jeff Bridges, der har du Et ekte mannfolk! "Mind the pun" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei! det er en enorm forskjell på "og aldri bli den samme" etter og ha sett en film, i forhold til og få nye innsikter/lære noe. Se Bom yeoureum gaeul gyeoul geurigo bom, så kan du komme tilbake og si at en film aldri har forandret deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå