Kammizez Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen som har tips til gode filmer om hooligans? Den eneste jeg kommer på som jeg har sett er The Football Factory. Kind of: http://www.imdb.com/title/tt0901507/ Om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva (tror dere) er grunnen til at Pocahontas har såpass mye dårligere rating enn andre disneyfilmer på imdb? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg tror grunnen er at IMDB-brukerne ikke liker den like godt som andre Disneyfilmer. 6 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Sikkert utkonkurrert av sin storebror i 3D. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Primer tar mindfuck filmer til et nytt nivå. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva er forskjellene/fordelene med Criterion-versjonen av The Thin Red Line? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Shoot me if Im wrong, men det er nok samme film i forskjellig innpakning med litt mer ekstramateriell. Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Lyd og bilde pleier også å være bedre enn på vanlige DVD utgivelser. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva er forskjellene/fordelene med Criterion-versjonen av The Thin Red Line? Lyd og bilde er forbedret fra originalen. Dette gjør seg mest synlig på eldre filmer. Det er også heftig mye bonusmateriale, gjerne altfor mye Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Dette blir årets film 2013. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Meget mulig, men hvilket navn er det som står oppe til høyre? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 gjerne altfor mye No such thing. Ang. posteren, jeg ville sagt det sto Joaquin Phoenix ja. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Bolt En morsom, søt og spennende film. Klassisk Disney Eventyr. Katten Mittens var spesielt helt fantastisk og stjal virkelig filmen for min del. Det var enkelte deler jeg ikke likte så godt. De første scenen med "Super Bolt" ble trukket litt for langt med kjedelig overdrevent action, men jeg regner med at kidsa digger det, så det får gå. Animasjonen var også litt halvveis enkelte deler. Menneskene og øynene på enkelte av dyrene var ikke alltid helt perfekt, ellers var det ganske greit. Miley Cyrus var også litt dårlig valg synes jeg, men ikke så ille som jeg skulle tro. Alt i alt en god Disney film som gir meg håp for fremtidens animasjon. Fikk virkelig den klassiske tegnefilm følelsene som jeg hadde som barn. 8/10 Edit: Postet visst feil sted... Endret 23. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det kan bli veldig bra, men 2013 er lenge til. Faen så surkete forumet var i dag da. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hmm, hvorfor står det untitled på bildet når det står The Master på IMDb? Anyways, Phillip Seymour Hoffman, Joaquin Phoenox og Paul Thomas Anderson er jo nødt til å bli en helt ufattelig bra film. Gleder meg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Navn hopper frem og tilbake hele tiden. Limitless skulle hete The Dark Fields selv under production. Plutselig finner de ut at en annen film kommer til å hete noe som ligner, eller så ombestemmer de seg om hva som er en bra tittel, eller så kommer nye produsenter/regissører inn. Sånn som skjer når man får vite om en film to år før den slippes. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nettopp skaffa meg Black Swan på BD. Bildekvaliteten sugde ræv, avspilt fra PS3'en. Aldri vært sånn med noen andre BD'er. Må PS3'en byttes ut? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tviler på det. Hadde testet andre blu-rays igjen for sikkhetsskyld, om dem er like gode som vanlig, så er det nok bare ræva utgave. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nettopp skaffa meg Black Swan på BD. Bildekvaliteten sugde ræv, avspilt fra PS3'en. Aldri vært sånn med noen andre BD'er. Må PS3'en byttes ut? Du kan bare sende den til meg. Jeg har forresten akkurat kjøpt meg min første blu-ray spiller. Så nå må jeg bare kjøpe meg en TV som støtter HD formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå