Hopperesque Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Viktig å veie sine ord. Han dro det heldigvis ikke like langt som Galliano gjorde. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Skal i vei og se Source Code i dag! Synes den ser interessant ut, og traileren fanget hvertfall min interesse. Satser på god underholdning! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Von Trier har bæsja på leggen. Altså, tror du ikke Trier bæsjer på leggen med vilje? Trier elsker dette. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kirsten Dunst gjør ikke det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Von Trier har bæsja på leggen. Altså, tror du ikke Trier bæsjer på leggen med vilje? Trier elsker dette. Njaa... Virker som han er glad i å provosere, men han var raskt ute med ein orsakning. Veldig svart humor på keitet engelsk var kanskje ikkje det smartaste han gjorde. Det er også fantastisk korleis ting blir tatt så til de grader ut av samanhengen. 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Von Trier har bæsja på leggen. Altså, tror du ikke Trier bæsjer på leggen med vilje? Trier elsker dette. Njaa... Virker som han er glad i å provosere, men han var raskt ute med ein orsakning. Veldig svart humor på keitet engelsk var kanskje ikkje det smartaste han gjorde. Det er også fantastisk korleis ting blir tatt så til de grader ut av samanhengen. Å, jeg tror ikke han personlig følte for å be om unnskyldning. Han har nok en gruppe rundt seg som så at dette ikke var et sjakktrekk og rådførte seg med ham om det. Selv er jeg noe ambivalent over det hele: Trier er Trier og kommer alltid til å være like uberegnelig som en løpsk elefant som elsker å tråkke på tærne til folk og vet hvordan han skal gjøre det. Hadde det vært en tilfeldig regissør som hadde kommet med utspillet hadde det på en måte vært verre. Utspillene til Trier er så forventa at jeg knapt lar meg sjokkere (negativt). Men spekulasjoner har alltid vært litt kjipt å diskutere. Endret 20. mai 2011 av tjalla Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tourettes får han ikke til å si hele setninger da. 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Han burde overlate ironi til velartikulerte humorister. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tourettes får han ikke til å si hele setninger da. Bland lett tourettes med en dose galskap og feilslått ironi og du kan få litt upassende nazihumor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Glimrende PR tror nå jeg. Å få trynet sitt og navnet spikra opp i alle mulige aviser er jo ingen bakdel. Og fansen vet jo at han er unpredictable uansett. Blir som når en C-kjendis plutselig kommer på forsida av Dagbladet og sier "Jeg er HELT imot at mine personlige nakenbilder spres!!!" Hva skjer? alle som ser overskriften skriver "navn + nude" i google. Endret 20. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Tom Hardy some Bane. Pumpa litt jern!! Endret 20. mai 2011 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Saa han fucka opp....folk kommer over det. Otto Preminger var en god regissoer men en regelrett dritt paa settet....alltid en negativ side med de fleste. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Skal i vei og se Source Code i dag! Synes den ser interessant ut, og traileren fanget hvertfall min interesse. Satser på god underholdning! Den var bra! En sofistikert thriller sier vi aldri nei til. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Enig i den. Etter å ha latt filmen synke inn et par timer, sitter jeg igjen med et godt inntrykk! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen som har tips til gode filmer om hooligans? Den eneste jeg kommer på som jeg har sett er The Football Factory. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.imdb.com/title/tt0385002/ Hooligans? Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.imdb.com/title/tt0385002/ Er vel helt OK om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Frodo? Som hooligan? Gimme a break.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Frodo? Som hooligan? Gimme a break.. Ikke alle liker skuespillere som faktisk er forskjellige karakterer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå