Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 http://www.icollector.com/Original-Robin-s-Batcycle-go-cart-from-the-Batman-TV-show-and-the-feature-film_i10499650 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Tips til en god(e) komediefilm(er)? Føler jeg trenger å le litt i denne kjedelige påskeferien EDIT: Så at vi hadde en tråd for dette. Tar fortsatt gjerne i mot tips dog. Endret 21. april 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 elling-filmene passer utmerket til påskeferien. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Det er ikke typiske komediefilmer da Men de er konge ;D Endret 21. april 2011 av TMB Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kanskje dei finner ut at tremeningen til tipp-tipp-olderfar hans hadde jobbe i Noreg i 3 år, noko som gjer Fincher norsk! Et norsk innslag på topp 100-liste Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 http://www.cinemablend.com/new/Peter-Jackson-Launches-The-First-Hobbit-Behind-The-Scenes-Video-Blog-24197.html 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Finnes en egen tråd for hobbiter. Heldigvis. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Er det noen som vet hvor den norske filmen Engelen er spilt inn? Lurer spesielt på følgende steder: - Huset ved sjøen med hemmelig adresse. - Huset til fosterforeldrene - Barndomshjemmet Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Kan noen anbefale meg en god skyte film action eller sniper film? jeg har sett green zone, sniper reload 2011, shooter... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Anbefalingstråden er her. 1 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Tenkte jeg endelig skulle få med meg noen Bergman-filmer. Så Persona, og likte den veldig godt. Fikk ikke akkurat samme opplevelsen med Det Syvende Innseglet, som jeg rett og slett synes var usammenhengende, kjedelig, overpretensiøs og egentlig ganske meningsløs. Bare jeg som har misforstått den helt? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Meningsløs vil jeg ikke kalle den. Heller utdatert. Og da blir den fort kjedelig. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Har hatt to syn med Det Syvende Innselget, fyrste gang kan eg ikkje akkuratt sei at eg blei bergteken, men den var verkeleg vert eit gjensyn for min del. Har også sett Persona og Smultronstället men kan ikkje sei eg vart så yverbeigeistra for dei. Har Fanny Och Alexander liggandes, kanskje det er den eg skal sjå i kveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det Syvende Inseglet er kanskje den filmen som jeg har tjent mest på ved gjensyn, av alle filmer jeg har sett. Anbefales. Lenke til kommentar
......... Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Noen her som vet om Seven Years in Tibet er en bra film? Har sett traileren og lest litt om den, men lurer fælt på om den er verdt en titt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Sånn generelt så er ikke filmer meningsløse, selv om man ikke får noe ut av filmen. Unntaket må være 8 1/2, som virker helt tilfeldig. Ingen anelse hva som foregår i den filmen. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Noen her som vet om Seven Years in Tibet er en bra film? Har sett traileren og lest litt om den, men lurer fælt på om den er verdt en titt. Den er absolutt verdt en titt - Pitt gjør sitt som vanlig! Men jeg ville ikke lest og studert filmen noe særlig mer, jeg er redd du da ødelegger litt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Noen her som vet om Seven Years in Tibet er en bra film? Har sett traileren og lest litt om den, men lurer fælt på om den er verdt en titt. Det synes jeg absolutt den er. Ser fantastisk ut på Blu-Ray, Pitt er Pitt og den gir deg en god eventyrfølelse. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vJoXfTxOEuw Hmm Lenke til kommentar
ennj Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Etter å ha sett den traileren frykter jeg enda en film som The Adjustment Bureau, der man tar for gitt at ingenting er tilfeldig. Det er ikke sikkert at dette gjelder for "Another Earth", men at to parallelle verdener skal eksistere samtidig og inneholde de samme personene, fordrer også en slags skjebne som "ordner" at folk møter hverandre og får barn. Så i hvilken grad er det en skjebne i filmuniverset, og hvordan gjør det filmen bedre hvis alt som skjer er forhåndsbestemt? I beste fall er det en kronglete måte å få fram et budskap som drukner i dette problemet: Uansett hva man gjør så hjelper det ikke mot skjebnen. The Adjustment Bureau løser dette problemet på en måte som får meg til å lure på hvorfor man ville lage filmen til å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå