thesinner Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er som sagt lenge siden jeg så About Schmidt, men det er da mange filmer hvor Jack ikke nødvendigvis fremstår sånn du beskriver og som han kanskje er mest kjent for. Kan noen kjapt hjelpe meg å velge siste film for i kveld? Står mellom: Turtles Can Fly Tulpan Persepolis Steam of Life Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Eg var verkeleg overaska over kor god Steam of Life var. Trudde eg var på veg til å se ein film om finske menn som talar skjit, men det er verkeleg ein del rørande historiar der. Anbefalar han sterkt. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Huff så nettopp traileren til Abduction med Taylor Lautner. Så ut som en b-film versjon av Bourne filmene Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som kan anbefale meg fly film? eller en Action film fra militæret??? Iron Eagle filmene, Fire Birds, Flight of the Intruder, Behind Enemy Lines, Battle of Britain, Twelve O'Clock High, The Final Countdown (kanskje ikke så mye flyscener, men bra film for det), Memphis Belle, The Dam Busters, Pearl Harbor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kritikk av The Hangover? On my forum?! Uhørt. 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eg var verkeleg overaska over kor god Steam of Life var. Trudde eg var på veg til å se ein film om finske menn som talar skjit, men det er verkeleg ein del rørande historiar der. Anbefalar han sterkt. Takk, det var den jeg endte opp med å se, den var jo ganske fin den Føltes litt konstruert og hjalp ikke akkurat med den siste scenen, men bra film allikevel. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Liten kortfilm fra hyttetur. http://www.youtube.com/watch?v=ojZwQ-tdNI0 1 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Så akkuratt Black Dynamite. Den burde jeg ha sett for lenge siden, kan ikke huske sist gang jeg så en komedie som fikk meg til å le høyt mens jeg ser på den alene. For de som ikke har sett den, gjør noe med det, ASAP. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Noen som kan anbefale meg fly film? eller en Action film fra militæret??? Iron Eagle filmene, Fire Birds, Flight of the Intruder, Behind Enemy Lines, Battle of Britain, Twelve O'Clock High, The Final Countdown (kanskje ikke så mye flyscener, men bra film for det), Memphis Belle, The Dam Busters, Pearl Harbor flere filmer og anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 http://ca.news.yahoo.com/actor-michael-sarrazin-dies-70-20110418-114152-354.html Husker han best fra For Pete's Sake....RIP Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kommer 13 assassins på kino i oslo? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fincher i Norge. OMGOMG. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fincher i Norge. OMGOMG. Stilig, i hvilken forbindelse? Link til side med informasjon? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) VG. Filmer noe Stieg Larsson-greier på Gardermoen. Norge er jo verdens navle. Edit: Hvor er Skavlan!? Inviter mannen asappo. Endret 19. april 2011 av KjemikerJon Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fincher i Norge. OMGOMG. Stilig, i hvilken forbindelse? Link til side med informasjon? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10092580 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 VG. Filmer noe Stieg Larsson-greier på Gardermoen. Norge er jo verdens navle. Edit: Hvor er Skavlan!? Inviter mannen asappo. Ja! Har allerede ringt Se&Hør. Den mannen fortjener lusekofte og Norgesvenn™-stempelet sporenstreks! 2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kanskje dei finner ut at tremeningen til tipp-tipp-olderfar hans hadde jobbe i Noreg i 3 år, noko som gjer Fincher norsk! 5 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen som kan anbefale en "fiske" film? Eller kanskje en serie. Gjerne ørretfiske, eller fjellfiske. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 River Monsters på Discovery. Utrolig underholdende med høy produksjonsverdi, flotte bilder og god narratologi. Lite ørret, mye kule fisker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 *sjenker i vinglasset og setter seg ned* My father....was a very important man When his moustache turned gray he used what women use for their eyes.....mascara ! Thats cemetary island *peker* lulz..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå