Uncle Scrooge Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Alt fra Studio Ghibli er jo i samme gate, men du har kanskje sett mye av det, siden du hadde sett Grave of the Fireflies også. Var en del som jeg ikke hadde sett der, takk for tipset, skal sees snart. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Har lastet ned halvparten av listen. Resten kommer etterhvert. Ja, er veldig klar over at det er litt av en jobb, men morsomt skal det bli. Lastet ned? LASTET NED? LASTET NED? Endret 10. april 2011 av Coffey 6 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Støttes. Dropp 7500kr på usette filmer - eneste løsning. Har du ikke råd til kultur? Vel, da får du ikke delta. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Støttes. Dropp 7500kr på usette filmer - eneste løsning. Har du ikke råd til kultur? Vel, da får du ikke delta. Ser ut til at han får delta likevel... 1 Lenke til kommentar
......... Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Har lastet ned halvparten av listen. Resten kommer etterhvert. Ja, er veldig klar over at det er litt av en jobb, men morsomt skal det bli. Lastet ned? LASTET NED? LASTET NED? Så hvis man laster ned filmer får man ikke delta? Tåpelig spør du meg. Litt meningsløst å ha en Oscar-tråd f.eks hvis man ikke får sett noen av filmene. Endret 11. april 2011 av ......... 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ingenting galt med å laste ned en film, ikke alle her inn er millionærer 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Wrong wrong. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Saklige innlegg, folkens. Vi ser etter saklige innlegg. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Med mindre man ser sinnsvakt mye film, så burde de fleste ha råd til filmer. Det er et prioriteringsspørsmål, som alt annet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rapportert. ------------ Nedlasting av filmer er en uting, spesielt når man laster ned ekstremt mange titler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Med mindre man ser sinnsvakt mye film, så burde de fleste ha råd til filmer. Det er et prioriteringsspørsmål, som alt annet. Jeg tror en person som har tenkt å se 75 filmer på to måneder ser sinnsvakt mye film. Og han er sikkert 16 i tillegg, som vil si at han ikke har jobb. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Her var vi saklig. Jeg laster ned titler som er vanskelig å få tak i i fysisk kopi. Og om jeg er i økonomiske vansker og ikke kommer meg på kino, blir det å laste ned. Ser en liten David Lynch diskusjon ett par sider tilbake. En av mine absolutte favoritter, driver å ser gjennom Twin Peaks for andre gang nå. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det finnes aviser som må leveres. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Å gå dør til dør å selge søndagsavisen var noe jeg gjorde som 13-åring. Jeg eier mange filmer. Er det noen filmer jeg vil ha på DVD, kjøper jeg de. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Støttes. Dropp 7500kr på usette filmer - eneste løsning. Har du ikke råd til kultur? Vel, da får du ikke delta. Du har virkelig kunsten i å være pedantisk inne. Forøvrig bør man kjøpe filmer man liker, synes jeg. Verdt å støtte regissører/skuespillere man liker. Men jeg betaler ikke for film jeg ikke har sett, så det blir "andre måter" først. Endret 11. april 2011 av Heilage Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg kjøper d fleste filmene jeg liker, bare så dere vet det. Men jeg kjøper aldri en film uten å ha sett den først, enten via kino eller nedlastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå