Heilage Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Greia med lista er at jeg bryr meg ikke om rekkefølgen, alle skal sees. Taxi Driver it is. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Jeg syntes Tron: Legacy var kjedelig og så ut som en amatørfilm til tider. Misliker digital-kameraer og overbruk av CGI. Soundtracket funket utrolig mye bedre alene enn sammen med filmen. Han hovedpersonen var bare flau. Så TRON etter legacy, uten at den var veldig interessant den heller. Hadde ikke noe imot de gamle effektene though. Endret 10. april 2011 av luser32 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Til deg med lista. Dropp Moby dick helt. Prøvde å se den her om dagen, men fant ut at det var mer givende å skrelle poteter. Dårligere animasjoner har jeg ikke sett siden 70tallet. Lenke til kommentar
......... Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har også satt opp en liste med filmer som skal sees: ET München Amistad Raging Bull Taxi Driver The Age of Innocence Alien Legend Kingdom of Heaven Boogie Nights Punch-Drunk Love Ed Wood Beetlejuice Mars Attacks! Charlie and the Chocolate Facory Paths of Glory Spartacus A Clockwork Orange Full Metal Jacket Eyes Wide Shut Raising Arizona Millers Crossing Barton Fink Fargo The Ladykillers A Serious Man Reservoir Dogs Jackie Brown Sin City Vertigo Strangers on a Train The Man Who Knew Too Much Dial M For Murder North by Northwest Citizan Kane Touch Of Evil Trainspotting 28 Days Later Sunshine Eraserhead The Elephant Man Wild At Heart Inland Empire Alien3 Rosemarys Baby Chinatown The Ninth Gate The Pianist The Godfather The Godfather 2 The Godfather 3 Dracula Platoon Born on the Fourth of July JFK Natural Born Killers Nixon Any Given Sunday Wall Street: Money Never Sleeps Heat Public Enemies The Last of the Mohicans The Insider Ali The Fisher King Fear and Loathing in Las Vegas The Fountain Invictus Changeling Letters From Iwo Jima Flags of our Fathers Million Dollar Baby Mystic River Unforgiven The Good, the Bad and the Ugly Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hyperio: Gled deg til Mulholland Drive! Ja, jeg gjør det. Gleder meg til alle Lynch-filmer. Kanskje med et unntak av Dune. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Til deg med lista. Dropp Moby dick helt. Prøvde å se den her om dagen, men fant ut at det var mer givende å skrelle poteter. Dårligere animasjoner har jeg ikke sett siden 70tallet. Snakker du om versjonen med Patrick Stewart som Ahab? Jeg har også satt opp en liste med filmer som skal sees: Alle disse har du skaffet og er klar til å bli sett? Isåfall har du litt av en jobb foran deg. Lenke til kommentar
......... Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Har lastet ned halvparten av listen. Resten kommer etterhvert. Ja, er veldig klar over at det er litt av en jobb, men morsomt skal det bli. Endret 10. april 2011 av ......... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Trainspotting er du nesten nødt til å se fort som faen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 75 filmer. Tja, 2 måneder så er det gjort. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Filmatisk overkill er aldri å anbefale. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man må se noe ræl innimellom for å verdsette de gode filmene mer. Lenke til kommentar
......... Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vet ikke helt om jeg skal se alle på rappen så fort jeg bare kan, men heller spre det litt utover året tenker jeg. Blir på den måten litt enklere og ikke så fullt. Det er jo faktisk flere nye filmer som jeg også skal se. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man må se noe ræl innimellom for å verdsette de gode filmene mer. Absolutt ikke. En såkalt god film er ikke mye å skryte av hvis den er avhengig av at seeren har inntatt doser søppel tidligere. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Til deg med lista. Dropp Moby dick helt. Prøvde å se den her om dagen, men fant ut at det var mer givende å skrelle poteter. Dårligere animasjoner har jeg ikke sett siden 70tallet. Snakker du om versjonen med Patrick Stewart som Ahab? Jeg har også satt opp en liste med filmer som skal sees: Alle disse har du skaffet og er klar til å bli sett? Isåfall har du litt av en jobb foran deg. Glemte å presisere det, tenkte på 2010 versjonen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Glemte å presisere det, tenkte på 2010 versjonen. 2010-versjonen har jeg ingen planer om å se, men ble anbefalt en versjon i denne tråden for en tid tilbake, fra 1998 eller noe. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noen filmer som anbefales ala Hayao Miyazaki ? Har sett alt av han og syns også "Grave of the Fireflies" var veldig bra, så er det noen flere lignende like gode filmer? 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Alt fra Studio Ghibli er jo i samme gate, men du har kanskje sett mye av det, siden du hadde sett Grave of the Fireflies også. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det noen som vet om Dune er verdt å se? Hvis du har lest boka er den verdt å se for novelty-faktoren, hvis ikke kommer den til å fremstå som et ubegripelig makkverk. (Men ærlig talt, alle har jo lest Dune.) Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 2010-versjonen har jeg ingen planer om å se, men ble anbefalt en versjon i denne tråden for en tid tilbake, fra 1998 eller noe. Om du skal se Moby Dick så se heller 1956 versjonen med Gregory Peck og Orson Welles. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå