Bytex Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hva faen...er Green Lantern en rein CGI-film?? Det der så jo ut som en Blizzard-cutscene fra 2001.. Endret 5. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 The Green Hornet var en skikkelig døll superheltfilm. Og det slår meg at Seth Rogen virkelig ikke er i stand til å spille en likandes karakter. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg spør her i steden for å lage en ny tråd; Er det mulig å slå av oversettelser av filmtitler på IMDb? Det er grusomt irriterende. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Lurer på det samme, norske oversettelser av filmene er jo helt grusomme. De engelske titlene høres hundre ganger bedre ut. 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Forutsetter at du har account på sida. Gå inn på profilen din og så videre på 'site preferences' og huk av 'Show previous title and name page design (reference view)'. Tror det skal hjelpe. Endret 5. april 2011 av tjalla 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du må visst nok logge inn (gidder aldri selv) og stille inn noe. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Han var en de jeg likte i filmen da Tror det skal være en veldig dårlig film før han skuffer The Green Hornet var en skikkelig døll superheltfilm. Og det slår meg at Seth Rogen virkelig ikke er i stand til å spille en likandes karakter. No-way!! JEG lo meg skakk i hel når jeg så den filmen! For all del, ikke en film som vinner noe som helst pga den er bra, men morsom til de grader var den. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cWpyo_nqgv0 Utruleg stileg konsept! Trur eg må sjå denne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Denne gleder jeg meg til :D http://www.youtube.com/watch?v=e0xbHPE79kQ 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kanskje noen er flinke og lager en trailertråd? Der kan nye filmtrailere postes og diskuteres. Selv har jeg kuttet helt ut trailere. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg ser av og til trailer på DB.no hvis det er lite å gjøre på jobb, men ellers er det ingenting Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fint med filmtrailere. Lasta ned samtlige av trailerne fra apple i vinterferien. Hadde en liten 2 timers gjennomgang av ting som kommer. Trailertråd støttes! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 BadSmile har laget trailertråd. Lenke til kommentar
......... Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Noen som har sett den nye hjemmesiden til The Tree Of Life? Den heter www.twowaysthroughlife.com og har blant annet 20 mini-klipp. En interaktiv side som ser slik ut: Endret 8. april 2011 av ......... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gleder meg så enormt mye til den filmen. Har du sett klippene? Lite lysten til å få spoilere slengt i trynet... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Går ikke ann å spoile en Terrence Malick film. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har stor tro på tree of life. Kan bli åres film det! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 The Fountain på NRK3 i kveld kl. 21.15. I den forbindelse snappet jeg opp VGs anmeldelse. Helt skummelt hvor mye den blir undervurdert. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 The Fountain på NRK3 i kveld kl. 21.15. I den forbindelse snappet jeg opp VGs anmeldelse. Helt skummelt hvor mye den blir undervurdert. Å herre min hatt! Tenkte kanskje karakteren 3-4 når du sa den var undervurdert, men steike! Lengje sidan eg såg den, likte den svært godt, men hugsar eg sa til meg sjølv at den sikkert blir enda betre med eit gjensyn. Så spørst om det blir "The Fountain" på meg i kveld, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå