......... Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En solid popcorn-film ja, men er spent om den blir like bra som f.eks Thor og Captain America? Lurer på hvilken superhelt-film som kommer høyest i år. Har jo X-men: First Class og da, men har litt tvil på den. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Så nettop filmen High Lane. Fransk thriller. Vet dere om det er en ekte historie? Slutten av filmen hadde tekst, som fikk det til å virke som en sann historie, men det nekter jeg å tro. Prøvde å søke litt, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg var på kino i dag og så Klovn: The Movie. Hva kan jeg si? Jeg elsker Frank og Casper og har alle sesongene deres og sett de opptil flere ganger. I filmen skrus ikke tempoet nevneverdig ned, og det er nok av pinlige situasjoner hvor du kvier deg for å se på skjermen. Jeg har aldri noensinne ledd så mye av en spillefilm før tror jeg. Humoren er relativt enkel, men ekstremt upassende. Jeg gir den 6/6 av den enkle grunn at den er fantastisk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KrIiYSdEe4E Hvordan har jeg gått glipp av denne!? Pure cheese. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Crank high voltage: Vet man hva som befinner seg i den boksen der han karen hadde et eller annet sykt? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Et spørsmål angående Klovn: The Movie - hvor mye får jeg ut av å se serien før filmen? Kan jeg se filmen først og heller serien etterpå om jeg likte filmen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Et nytt og lengre "Green Lantern" Wonder-con klipp er kommet. Blir den bra eller dårlig mon tro? Er litt vanskelig å se det enda. Jeg digger Ryan, så har stor tro på filmen! Gleder meg veldig til den kommer ut. Crank high voltage: Vet man hva som befinner seg i den boksen der han karen hadde et eller annet sykt? Fryseboksen som egentlig skulle inneholde hjertet til Statham? eller så jeg The good, the bad, the wierd på lørdag og det var en utrolig morsom film! Et av de virkelig bedre kjøpene mine. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Et spørsmål angående Klovn: The Movie - hvor mye får jeg ut av å se serien før filmen? Kan jeg se filmen først og heller serien etterpå om jeg likte filmen? Det ga meg veldig mye å se serien først, da jeg kjente karakterene ut og inn, og deres særtrekk. Du fikk ikke så mye innføring i karakterene i filmen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KrIiYSdEe4E Hvordan har jeg gått glipp av denne!? Pure cheese. Oh lord, den så - eh - kul ut! Makan for en mishmash av forskjellige ting. Endret 4. april 2011 av Tomeito Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 - Momentary Lapses - Moby Dick - Black Swan - Tron/Tron Legacy - Casablanca - The Fighter - The Social Network - The Green Hornet - Dune - Alien Disse skal sees i umiddelbar fremtid. Forslag til hva kveldens film bør være? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Black Swan skulle jeg til å si, men den trenger gjerne litt tid til å synke inn. Så kanskje du bør ta den til slutt? Det er jo mye forskjellig der så det kommer an på hvordan formen og lysten er i dag. Jeg hadde kanskje valgt The Fighter først. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Black Swan skulle jeg til å si, men den trenger gjerne litt tid til å synke inn. Så kanskje du bør ta den til slutt? Det er jo mye forskjellig der så det kommer an på hvordan formen og lysten er i dag. Jeg hadde kanskje valgt The Fighter først. De skal jo ikke sees på rappen, så rekkefølgen er hipp som happ. Jeg har bare begynt å lage en liste over filmer jeg skal se, for det er så mange som bare går i glemmeboken. TSN. Det ble faktisk denne etter at jeg diskuterte det med romkameraten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvordan har jeg gått glipp av denne!? Pure cheese. Shit, den så awesome ut! eller så jeg The good, the bad, the wierd på lørdag og det var en utrolig morsom film! Et av de virkelig bedre kjøpene mine. Den er herlig. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sucker Punch blir fantastisk! 'nuff said. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen her som har sett film på en IMAX kino? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sucker Punch blir fantastisk! 'nuff said. Kritikerene slakter den. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sucker Punch blir fantastisk! 'nuff said. Kritikerene slakter den. Jeg gikk fra å glede meg til å vurdere og ikke se den halvveis inne i traileren. Alt startet så bra, men ble bare for mye overnaturlige scener/effekter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen her som har sett film på en IMAX kino? Vet at Dorian Gray har gjort det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen her som har sett film på en IMAX kino? Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå