Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I forhold til spillet ja. Men i bøkene er han uten maske flere ganger. Uten drakt også faktisk. 8545925[/snapback] Hva er det bøker av Halo? eller bare misforsto jeg...? 8548120[/snapback] Dunno hva det prates om her, men ja, det finnes bøker av Halo også. Disse kom etter det første spillet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Historien foregår etter det første spillet ja, men man får mange tilbakeblikk. Master Chief er ikke afro amerikaner som mange tror, man faktisk hvit. Får tilbake blikk helt tilbake til barndommen han sin, å også masse info angående treningen deres. Synes ikke bøkene var best skrevet akkuat, men liker historen så godt at jeg endte opp med å lese alle sammen fordet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg mente at bøkene ble gitt ut etter spillet. Historiene i bøkene foregår både før og etter. Den første boka er en ren prequel til spillet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ahh stemmer det, en stund siden jeg leste de. Håper på en film jeg. Men den må lages med ett skikkelig budsjett. Håper ikke det blir noe billig skvip som ødlegger alt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan noen si meg hva som egentlig skjedde med Grindhouse? Blir den delt opp i 2 deler på norsk kino? Kommer det en evt DVD utgave med begge delen som èn film? Og når kommer den på kino? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Grindhouse i USA blir vist som 1 film.. Grindhous i seg selv betyr 2 filmer til prisen av 1 og vil bli sendt med navnet Grindhouse: Double Feature.. I Norge derimot har de valgt å dele filmen i 2 deler.. Quentin Tarantino's Death Proof Robert Rodriguez's Planet Terror Kan lese mer her Edit: Kinoene har satt opp de 2 forestillingene i hver sin måned.. Så for min del så venter jeg til det kommer en retailutgave med begge på.. Endret 6. mai 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 jeg som så mange andre kommer til å boycotte filmen på kino, og venter på en dvd der begge vises. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hele poenget blir jo ødelagt ved å dele filmen, skulle faen kje vert lov Har vanvittig lyst å se Death Proof på kino, men kan hende at jeg boycotter den og venter... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det kan hende at jeg ser begge hver for seg, men tviler siden jeg har mistet interessen for Tarantino, men Rodriguez kan fremdeles dra seg inn. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen andre her så er fan av Alejandro González Iñárritu? 21 grams er definitivt min yndlings film. Så nettopp Babel, utrolig bra film det også. Tenkte jeg skulle se Amores perros. Noen så har sitt den? Jeg regner med at det er også en god film;P Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ahh stemmer det, en stund siden jeg leste de. Håper på en film jeg. Men den må lages med ett skikkelig budsjett. Håper ikke det blir noe billig skvip som ødlegger alt. 8548643[/snapback] Med Microsoft som stor-sponsor og sjef på ferja, tviler jeg på at du vil få noen billig-film. Mesha: Jeg har aldri vært noen fan av Iñárritu, men jeg syntes 21 Grams er en kjempesterk film. Gleder meg til jeg får se Babel. Endret 6. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I forhold til spillet ja. Men i bøkene er han uten maske flere ganger. Uten drakt også faktisk. 8545925[/snapback] Hva er det bøker av Halo? eller bare misforsto jeg...? 8548120[/snapback] Dunno hva det prates om her, men ja, det finnes bøker av Halo også. Disse kom etter det første spillet. 8548148[/snapback] Åå da så fikk en liten WTF Følelse Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dei viktigaste tinga i filmen jarhead. Obs obs obs. SPOILER Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Når du bringer det opp så... Synes Jarhead er en av de bedre filmene, som likevel ikke blir helt filmfenomener. Vil personlig rangere den på lik linje med V for Vendetta , f.eks. Fikk egentlig ikke all verdens oppmerksomhet, så vidt jeg la merke til.. Endret 6. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan noen si meg hva som egentlig skjedde med Grindhouse?Blir den delt opp i 2 deler på norsk kino? Kommer det en evt DVD utgave med begge delen som èn film? Og når kommer den på kino? 8548971[/snapback] Greia er at den blir delt, og at du skal boikotte den på kino. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp, ser sånn ut. Gidder ikke vente 1 mnd mellom hver av filmene. ...for de hører sammen, right? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ...for de hører sammen, right? 8553154[/snapback] Korrekt. Thats my boy. Spread the word. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jepp, ser sånn ut. Gidder ikke vente 1 mnd mellom hver av filmene. ...for de hører sammen, right? 8553154[/snapback] Det er ikke én måned mellom filmenes premieredato her til lands, men tre. Enda verre, med andre ord Endret 6. mai 2007 av atsjoo Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da har jeg fått sett Stand By Me. Fantastisk film. Har ikke ord for å beskrive hvor bra den var. En film som enhver må få med seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da har jeg fått sett Stand By Me.Fantastisk film. Har ikke ord for å beskrive hvor bra den var. En film som enhver må få med seg. 8553303[/snapback] Numero 15 Tidenes. Gråter hver gang. Og dagene etter, bare av tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå