Snurreleif Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg tror jeg tar den trygge veien og sier; "Det er et fantastisk univers", så kan ingen arrestere meg for noe annet enn forskjeller i personlig smak. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hvorfor havner ikke Justin Bieber filmen på Bottom 100 lista til IMDb? Den har jo fått over 3000 votes. Endret 1. april 2011 av TMB Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er vel ein del stemmar som blir luka ut. Om du har litt tid kan du jo også rekne på det: weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where: R = average for the movie (mean) = (Rating) v = number of votes for the movie = (votes) m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 3000) C = the mean vote across the whole report (currently 6.9) Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hvorfor havner ikke Justin Bieber filmen på Bottom 100 lista til IMDb? Den har jo fått over 3000 votes. Dokumentarer er ikke på top 250-lista. Edit: Og selvfølgelig bottom 100-lista. Endret 1. april 2011 av Soulwax Lenke til kommentar
ennj Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dokumentarer er ikke på top 250-lista. Edit: Og selvfølgelig bottom 100-lista. Aldri si aldri. 3 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Ah....det var synd Hvorfor det? Den har jevnt over fått gode tilbakemeldinger; de eneste som h8er på den er ærlig talt bitre folk fra den hemmelige internettklubben /b/. Har du engang sett den? Endret 1. april 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er oldfag og har sett den over 9000 ganger Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nå ble jeg faktisk pinlig berørt på dine vegne. 9 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan vi ikke bare sette punktum her? Den der kan tolkes på mange måter, særlig mtp ett visst brukernavn... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan vi ikke bare sette punktum her? Den der kan tolkes på mange måter, særlig mtp ett visst brukernavn... http://www.sabinabecker.com/images/no-shit-sherlock.jpg Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Var mer enn vann i glasset i går kveld ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Scots Robin hood eller Manchete? Hvilken skal jeg se NÅ, svar FORT ellers kommer jeg å spiser opp all osten dere har i kjøleskapet deres Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Machete! Mer underholdning, tiltross for den er litt "dum" ifølge filmsnobbene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kanskje litt sen, men se Robin Hood. Machete var en gjennomført teit film, hvis vi ser bort se Segal da. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Nå er vel Robin Hood relativt teit også. Den prøver å være noe den ikke er, og går på en del smeller underveis. Machete prøver ikke å være annet enn cheesy, overdreven og hjernedød og det mestrer den. Ingen av de er toppfilmer, men føler at Machete ga meg mer, da den faktisk er litt original. Endret 2. april 2011 av Levaiathan Lenke til kommentar
ennj Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Machete prøver ikke å være annet enn cheesy, overdreven og hjernedød Det der er kun negative ting (om de er hovedtrekkene ved en film). Hvis man har et greit plot, regi og skuespill kan de attributtene du nevner være med på å gjøre filmen særegen, selvironisk og popcornaktig. Hvis ikke er det møkk, uansett om du impregnerer det med talløse referanser og kultskuespillere. Dette er min mening, men jeg vil tro svært få tenker at de vil se en film som utelukkende prøver å være det motsatte av smart, subtil og troverdig. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Machete prøver ikke å være annet enn cheesy, overdreven og hjernedød Det der er kun negative ting (om de er hovedtrekkene ved en film). Hvis man har et greit plot, regi og skuespill kan de attributtene du nevner være med på å gjøre filmen særegen, selvironisk og popcornaktig. Hvis ikke er det møkk, uansett om du impregnerer det med talløse referanser og kultskuespillere. Dette er min mening, men jeg vil tro svært få tenker at de vil se en film som utelukkende prøver å være det motsatte av smart, subtil og troverdig. Det at den gjennomfører disse tre tingene så bra gjør at den blir morsom. En film som ikke går inn for å være ultracheesy og dum, men likevel ender slik vil bare bli flau og dårlig fordi man ser hva skaperne har prøvd på og samtidig ser hvor mye de har feilet. Som sagt, Machete er ingen favoritt hos meg, kun en grei opplevelse. Med Robin Hood endte heller Ridley Scott opp med å ape etter sine tidligere filmer (Gladiator, Kingdom of Heaven), som tar seg selv altfor høytidelig og dermed blir parodisk. Den har sine moments, men topper det hele med en dustete avslutning (jfr. Marion kommer ridende inn på slagmarken). Lenke til kommentar
......... Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Et nytt og lengre "Green Lantern" Wonder-con klipp er kommet. Blir den bra eller dårlig mon tro? Er litt vanskelig å se det enda. http://www.youtube.com/watch?v=JydAY58Cvoo&feature=player_embedded Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg gleder meg ihvertfall veldig. Tror det blir en solid popcorn-film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå