Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere minner meg seriøst om PMS-gjengen på dagbladet eller nettavisen-kommentarene. :)

Sitter og bitcher frem og tilbake og drar frem 1-2 år gamle innlegg som "åja du mener det, men i kommentarfeltet på DENNE gamle saken mente du jo DETTE! HAH!"

• Liker 5
Lenke til kommentar

The Hangover Part II - Trailer

De er i alle fall ærlige på at det er kun en justert versjon av eneren. Jeg er glad for at jeg heller så Dude, Where's My Car?, Freddy Got Fingered og Road Trip når jeg var 12. Ikke kvalitetsfilmer, men de hadde mer enn to humorpoeng. Og da sikter jeg til:

1. Det skjedde noe sprøtt i går som ingen kan huske har skjedd

2. Der er det en høne/Tyson/tiger/ape/asiat med party-attitude

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på om det kommer en "2er" til The Hitchhickers guide to the galaxy?

Filmen sluttet vel der boka sluttet, så jeg håper da ikke det.

Filmen tok for seg bare del 1 av 3 mener jeg. Leste bøkene for evigheter siden, og der va det mye mer som skjedde etter "filmen".

Lenke til kommentar

(Klisjè incoming) Jeg foretrekker nok fortsatt boka, men ble meget positivt overrasket over skuespiller-egenskapene til Mos Def.

Ellers er filmen en veldig fin "tribute" til boka den er basert på.

Bøkene som igjen er en fin tribute til hørespillene fra radio :)

Forresten er historiene såpass ulike fordi, i følge Douglas Adams er det hele et verk i kontinuerlig bevegelse. Altså kan noe som stemmer i filmen være feil i boka og kanskje igjen stemme i mini-serien og igjen være feil i hørespillene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...