Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Transformers var ikke noe spesielt synes jeg, så har kun orket og sett førstefilmen. Lenke til kommentar
......... Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Tro meg, 2'ern er ikke noe bedre. "Litt" verre kan man si. Endret 31. mars 2011 av ......... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har peiling på om det kommer en "2er" til The Hitchhickers guide to the galaxy? Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan vi ikke bare sette punktum her? Den der kan tolkes på mange måter, særlig mtp ett visst brukernavn... 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ohF5ZO_zOYU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dere minner meg seriøst om PMS-gjengen på dagbladet eller nettavisen-kommentarene. Sitter og bitcher frem og tilbake og drar frem 1-2 år gamle innlegg som "åja du mener det, men i kommentarfeltet på DENNE gamle saken mente du jo DETTE! HAH!" 5 Lenke til kommentar
ennj Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 The Hangover Part II - Trailer De er i alle fall ærlige på at det er kun en justert versjon av eneren. Jeg er glad for at jeg heller så Dude, Where's My Car?, Freddy Got Fingered og Road Trip når jeg var 12. Ikke kvalitetsfilmer, men de hadde mer enn to humorpoeng. Og da sikter jeg til: 1. Det skjedde noe sprøtt i går som ingen kan huske har skjedd 2. Der er det en høne/Tyson/tiger/ape/asiat med party-attitude 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Smartasses gonna smartass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har peiling på om det kommer en "2er" til The Hitchhickers guide to the galaxy? Filmen sluttet vel der boka sluttet, så jeg håper da ikke det. Lenke til kommentar
......... Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 The Hangover Part II blir helt suveren å se! Lenke til kommentar
......... Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lurer virkelig på om dette er en aprilsnarr eller ikke. Det virker litt mistenksomt at norske Stig Henrik Hoff har fått en rolle i Peter Jacksons Hobbit-filmer. Eller hva tror dere? http://www.filmweb.no/filmnytt/article412119.ece Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har peiling på om det kommer en "2er" til The Hitchhickers guide to the galaxy? Filmen sluttet vel der boka sluttet, så jeg håper da ikke det. Filmen tok for seg bare del 1 av 3 mener jeg. Leste bøkene for evigheter siden, og der va det mye mer som skjedde etter "filmen". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det stemmer jo selvfølgelig, jeg hadde alle bøkene i en så det gikk i glemmeboka at det faktisk er 3 bøker. I det tilfellet hadde det jo vært interessant, men jeg kan ikke huske å ha hørt noe om en evt. oppfølger. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 filmen er jo så genial Men husker jeg kjedet meg når jeg las om arthur når han var fanget på jorda noen million år for tidlig (eller noe) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (Klisjè incoming) Jeg foretrekker nok fortsatt boka, men ble meget positivt overrasket over skuespiller-egenskapene til Mos Def. Ellers er filmen en veldig fin "tribute" til boka den er basert på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) I alle dager ... Det er fem bøker, folkens. Derav "verdens lengste trilogi". Endret 1. april 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg leste boka/bøkene da jeg var 14 (altså for snart 10 år siden), du kan vel ikke forvente at jeg skal huske hvor mange det er og hvor mange det EGENTLIG er? :`( Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (Klisjè incoming) Jeg foretrekker nok fortsatt boka, men ble meget positivt overrasket over skuespiller-egenskapene til Mos Def. Ellers er filmen en veldig fin "tribute" til boka den er basert på. Bøkene som igjen er en fin tribute til hørespillene fra radio Forresten er historiene såpass ulike fordi, i følge Douglas Adams er det hele et verk i kontinuerlig bevegelse. Altså kan noe som stemmer i filmen være feil i boka og kanskje igjen stemme i mini-serien og igjen være feil i hørespillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå