Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Dette innebærer selvfølgelig at man har en laptop, eller iallefall en PC som ikke stammer fra nittennånnogførr som det går an å flytte litt på uten at mye kjas og mas.

Eventuelt som TMB skrev: BD-rip + WD TV Live HD + TV + Surround = Win

Jeg er klar over at det finnes visse stream-muligheter (selv om jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har hørt om WD TV Live), men igjen, jeg samler på Blu-Ray/DvDer, da er det ikke noe poeng for meg å ha streaming muligheter på PCen (med mindre det er musikk til Xboxen for spill som gir deg muligheten til personlige playlists) siden jeg bare bruker Blu-Ray spilleren i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mark Frost (En av mennene bak suksesserien Twin Peaks) er blitt leid inn av Disney til å skrive/lage en film av en yngre versjon av Miss Marple ( Agatha Cristie's heltinne). Og ikke nok med det, Jennifer Gardner skal spille den unge Miss Marple.

Kilde

Noe å se fram til?

Lenke til kommentar

µtorrent = Winning!

Som en mer generell kommentar til det utsagnet + alt oppstyret ditt noen sider tilbake (you know, the whole LotR thingy...);

......... = Losing!

Se mer film, bli tørr bak øra, og bli mindre vag i dine beskrivelser og anmeldelser.

:tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er et diskusjonsforum. Det er en plass der man kan dele sine tanker og meninger. Det SKAL oppstå diskusjoner da skjønner du. Det er bare på sin rette plass med motsigelser og forskjellige meninger.

Hadde vært dritkjedelig hvis alle mente det samme.

Lakesis = "Leh-hoo. Zeh-her".

Endret av .........
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selveste Leonard Nimoy har blitt med på Transformers: Dark of the Moon. Han skal ha stemmen til Sentinel Prime, altså forgjengeren til Optimus Prime. Han har tidligere hatt en rolle i sammenheng med Transformers. I 1986 hadde han stemmen til Galavtron i The Transformers: The Movie.

Blir den tredje transformers-filmen noe bedre av den grunn? Kanskje.

Lenke til kommentar

Det er et diskusjonsforum. Det er en plass der man kan dele sine tanker og meninger. Det SKAL oppstå diskusjoner da skjønner du. Det er bare på sin rette plass med motsigelser og forskjellige meninger.

Hadde vært dritkjedelig hvis alle mente det samme.

Lakesis = "Leh-hoo. Zeh-her".

post-7944-0-47083800-1301601482_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Prince of Persia: The Sands of Time

Prince of Persia: The Sands of Time er et fantastisk eventyr med fult av actionscener, spenning, humor, mystikk og fart så det bare holder. Regissert av Mike Newell og produsert av den dyktige Jerry Bruckheimer. Rollene består av Jake Gyllenhaal, Gemma Arterton, Ben Kingsley, Alfred Molina, Toby Kebbell og Richard Coyle. Filmen er basert på dataspillene og er en god adapsjon som fungerer topp. Jake spiller prinsen selv, Dastan, der han først er en liten gutt som kongen oppdager og tar inn til sitt hjem. Etter 15 år er Dastan en muskuløs og akrobatisk prins som liker fartsfylt spenning og slåssing. Han kommer en dag borti The Dagger of Time som kan snu tiden og er en verdifull skatt som mange er på jakt etter. Detter er nok en av de beste film-dataspill adapsjonene jeg har sett så langt og man må ikke ha spilt spillet for å skjønne filmen. Det er en underholdene film som står på sine egne ben og greier å gjennomføre et eventyr en knapt vil glemme fort. Det er en hel haug av vakre og fantasiske actionscener med et flott landskap og et dyktig skuespill som gjør filmen til en rik og enestående eventyrfilm av de få. 10/10

QFT

Endret av Lord Britishface
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...