Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og toeren er klart best, med eneren på en sterk andre plassering.

That's what she said.

Anyhow, noen som liker Requiem for a Dream her? Min favorittfilm. Ikke at jeg er emo ellernoe, men jeg synes den er praktfull.

Elsker den! Hadde om filmen på særemnet mitt også. Anbefaler å se filmen med director's commentary, veldig interessant!

Lenke til kommentar

Hvilken avlsutning mener du? Den første? Den andre? Eller kanskje den tredje?

Og er det ikke litt rart å poste en 'blu ray-trailer' som ikke en gang er i HD?

Og nei, jeg syns det ikke er rart å poste en "blu ray-trailer" uten HD kvalitet. Whatever liksom. Hvem bryr seg.

Jaja det står i reklamen er bilen er svart mens den egentlig er brun men whatever liksom hvem bryr seg?

Det kan ikke sammenlignes engang. LOL

Lenke til kommentar

Traileren var vel for å vise at det kommer og at det blir masse ekstra features, ikke for å vise frem kvaliteten? Man vet jo at BD ser bra ut.

Nei men man kaller fortsatt en spade for en spade.

Det kan ikke sammenlignes engang. LOL

Når det settes på spissen for å prøve å få frem et poeng så kan det vel det.

Jeg påstår ikke at en trailer er en kjøpsvare man må nedbetale over flere år, men at hva en reklame holder og hva den viser skal stemme overens (en trailer er vel vitterlig en reklame).

For å sette noe på spissen igjen, ser man en trailer som påståes å være i HD mens den er i SD, og synes det ser helt forferdelig ut, så er det ofte nok til å avgjøre om det blir et kjøp eller ikke (lès, gevinst eller tap).

Selvfølgelig, hvis traileren er lagt ut av en Youtube-bruker som ikke har noe med filmen å gjøre så blir det noe annet, men det er forsatt teit å kalle en spade for kake.

Lenke til kommentar

TMB; jeg må nesten si "meh" til din mening :) Tror jeg høyner med å si at jeg mener Quentin Tarantino er en ufattelig oppskrytt og dårlig regissør ;)

Sier "meh" til din mening. Alle ekte cinefilere har uansett forkastet Tarantino som oppgulp av asiatisk film. Last Year at Marienbad derimot - størkna vinduskarmspy.

Mchansern: Her i gården har vi ikke snurrebart men pipe.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

TMB; jeg må nesten si "meh" til din mening :) Tror jeg høyner med å si at jeg mener Quentin Tarantino er en ufattelig oppskrytt og dårlig regissør ;)

Jeg høyner med at alle filmene dere liker er mugg og sopp og at film laget etter 1900 generelt er dritt.

Mens vi er inne på provokasjon mener jeg.

Nå har du "feil" mening om en antatt "hellig" film her, så nå blir du nok bombardert med BEVIS DET!!! poster.

Jeg håper du har bevis for disse antakelsene?

Er forumet flooded av mennesker her med snurrebart som har sterke meninger og synes Europeisk film er knall og hater alle andre som ikke er "kultiverte" nok til å synes det?

Diss gjerne Europeisk film, men la snurrebarten være i fred.

Og selvfølgelig hater man alle andre enn seg selv, det er helt vanlig, vi bare har konkurranser i å være mest uspiselig.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Nå har du "feil" mening om en antatt "hellig" film her, så nå blir du nok bombardert med BEVIS DET!!! poster.

Jeg håper du har bevis for disse antakelsene?

Bare å ta en titt i minifilmanmeldelsetråden, det :p

@SnittLeif: Da sier jeg "meh" til din påstand også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...